|
کدخبر: 289430

۵ مدل از بهترین دیزل ژنراتورهای موجود در بازار

دیزل ژنراتور ها نقش مهمی و کلیدی در صنعت و تکنولوژی دارند. دیزل ژنراتور ها به ما امکان می دهند که در شرایط بی برقی یا نداشتن دسترسی به شبکه برق از آن ها استفاده کنیم. امروزه با افزایش قیمت حامل های انرژی استفاده از دیزل ژنراتور ها خیلی مقرون به صرفه است.

خرید-دیزل-ژنراتور-۱

دیزل ژنراتور چیست و چه کابردی دارد؟

امروزه با گسترش سیستم برق رسانی در دنیا دسترسی به برق سه فاز یا تک فاز برای کاربران به راحتی میسر شده است اما این سیستم هنوز به طور کامل پاسخ گوی تمام نیاز های کاربران نیست و با قطعی سیستم برق رسانی یا خارج شدن از محدوده تحت پوشش آن عملا دسترسی ما به آن قطع می شود و در چنین شرایطی دستگاه های تولید کننده برق وارد عمل می شوند که دیزل ژنراتورها یکی از مناسب ترین انتخاب ها در چنین شرایطی می باشند.

کاربرد دیزل ژنراتور در منازل مسکونی، ساختمان ها و ادرات: قطعی های مکرر برق در واحد های مسکونی، ساختمان ها و ادارات و در نتیجه خاموش شدن دستگاه های برقی می تواند باعث به وجودآمدن دردسری های متعددی شود از این رو یکی از کاربردهای دیزل ژنراتور تامین برق اضطراری ساختمان ها و ادارات می باشد.

کاربرد دیزل ژنراتورها در بیمارستان ها و مراکز حساس: تامین برق اضطراری بیمارستان ها و دیتا سنترها از اهمیت ویژه ای برخورد است زیرا در صورت قطعی برق و عدم تامین آن باعث وارد شدن آسیب های جبران ناپذیری می شود از این رو وجود چند دستگاه مولد برق به صورت همزمان برای این مراکز توصیه می شود.

کاربرد دیزل ژنراتور در صنعت غذایی: وجود دیزل ژنراتورها در صنایع غذایی به علت تامین برق یخچال ها، فریزها و محفظه های نگهداری مواد غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کاربرد دیزل ژنراتور در صنایع کشاورزی: برق مورد نیاز صنایع کشاورزی به دلیل فاصله از شهر می تواند توسط دیزل ژنراتورها تامین شود و دستگاه های نظیر پمپ های ابیاری، تراکتورها و خرمن کوب ها را به کار بیندازد.

کاربرد دیزل ژنراتورها در صنایع معادن: از دیگر کاربردهای دیزل ژنراتورها تامین برق معادن برای استخراج مواد معدنی و منابع طبیعی می باشد.

بهترین برند های دیزل ژنراتور در ایران

به طور کلی دیزل ژنراتورها در انواع برندهای گوناگونی در بازار موجود هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. دیزل ژنراتور بادوین، دیزل ژنراتور پرکینز تبریز ، موتور سازان تبریز استمفورد، استریم(تلک)،مکالته،ولووپنتا،کامینز،کاترپیلار،لوول و ... از انواع ژنراتورها هستند که در بازار پرفروش بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 دیزل ژنراتور پرکینز تبریز یکی از بهترین نمونه‌های دیزل ژنراتور است. شرکت تولید کننده آن در تولید شناورهای دریایی، دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی فعالیت گسترده‌ای داشته است. برای انتخاب آن باید یکی از انواع دیزل‌ ها را با توجه به محیط مورد استفاده و نوع کارکرد آن‌ها انتخاب کرد.

خرید-دیزل-ژنراتور-2

مشخصات دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور بادوین از موتور بادوین همراه با ژنرتور استمفورد پاور در درون خود بهره می برد، ما درادامه دیزل ژنراتور بادوین ساخت کجاست؟ و کاربرد ها و تفاوت های آن نسبت به دستگاه های دیگر می پردازیم.

  • موتور توربوشارژ
  • 1500 دور موتور
  • دارای گاورنر مکانیکال یا الکترونیکی
  • سیم پیچ تمام مس
  • فرکانس 50 هرتز
  • درجه سختی
  • اضافه بار 110 درصد
  • دارای عایق H
  • استاندارد های جهانی
  • محصول مشترک فرانسه و چین
  • مزایای استفاده از دیزل ژنراتورهای بادوین
  • دسترسی آسان به لوازم یدکی
  • آلایندگی محیطی بسیار کم
  • سازگار با شرایط محیطی مختلف و سخت
  • مصرف سوخت پایین
  • راندمان و بازدهی بالا
  • قابلیت کار حداقل تا 8 الی 10 ساعت با سوخت کامل در باک سوخت
  • دارای موتورهای توربو شارژ با قابلیت های بالا
  • دارای تنوع توان از (20 تا 550) کاوآ
  • دارای عملکرد مطمئن و تضمینی برای صنایع و اداره ها و مناطق مسکونی
  • سیستم خاموشی و قطع سوخت موتور بر اساس هشدار های مشخص شده
  • بهینه و دارا بودن استاندارد ها در سطح جهانی

دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز

کمپانی موتور سازان تبریز در سال 1347 و با ساخت دیزل ژنراتور آغاز گردید. در روزهای آغازین، شرکت نمایندگی پرکینز انگلستان را اخذ کرد و دیزل‌ ژنراتورهای مورد نیاز تراکتورسازی تبریز را تولید کرد.

گذشت زمان و مجهز شدن این شرکت در طول سالیان متمادی سبب شد تا شرکت خود یک نهاد تولیدی بزرگ شود، برای همین در سال 1371 شرکت با نام موتورسازان مستقل از تراکتورسازی تبریز به کار خود ادامه داد. شرکت موتورسازان علاوه بر تولید موتوردیزل برای تراکتورسازی ایران شرکت‌های «هپکو»، «کمپاین ایران» و «صنایع تولید دیزل ژنراتور ایران» نیز از محصولات موتورسازان تبریز استفاده می‌کنند.

دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز از پیشرفته‌ترین نوع دیزل ژنراتور در ایران است که در بسیاری از کارخانه‌ها و مجتمع‌های تولیدی استفاده می‌شود. بی‌شک پیشرفت امروز ایران مدیون تلاش و فکر ایرانیانی است که زمانی همت گماردند و صنعت را در ایران نهادینه کردند.

موتور دیزلی و دیزل ژنراتور دو اختراع بشری است که در حرکت شتاب‌دار و پیشرفت بشر (از قرن نوزدهم تا امروز) سهم بزرگی دارد

موتور پرکینز تبریز سازنده نیروی محرکه ماشین و تجهیزات صنعتی یکی از شرکت‌هایی است که پیشرفت امروز ایران مدیون آن شرکت است.

نمایندگی فروش دیزل ژنراتور

شرکت آبادیزل واردکننده انحصاری ژنراتور، الکتروموتور و دیزل ژنراتور، از برندهای مرغوب اروپایی و آسیایی است. واردات این ژنراتور همراه با برگ سبز گمرکی انجام می‌شود و تائیدیه شرکت سازنده را به همراه دارد.

شرکت بازرگانی آبادیزل نمایندگی فروش دیزل ژنراتور موتورسازان در تهران می‌باشد.

همچنین آبادیزل نمایندگی فروش موتورسازان در اصفهان هم پوشش می‌دهد و به سایر نقاط کشور هم ارسال دارد.

آبادیزل افتخار دارد نمایندگی دیزل ژنراتور موتورسازان را در کارنامه خود گنجانده است.

خرید بهترین برند دیزل ژنراتور از آبادیزل

امروزه خرید دیزل ژنراتور برای تمامی صنایع امری بدیهی است، کمتر مجتمع تولیدی را می‌توان پیدا کرد که نیاز به ژنراتور پیدا نکند.

برای خرید یا اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما که تجربه بالایی در این زمینه دارند مشورت کنید. تا از بهترین و مناسب ترین نوع دیزل ژنراتور برخوردار شوید.

قیمت دیزل ژنراتور در فروشگاه آبادیزل

 هنگام خرید دیزل ژنراتور و برند آن نیز توجه کنید، چرا که این دو عامل تعیین کننده قیمت دیزل ژنراتور است اما در نظر داشته باشید قیمت ژنراتور برق دیزلی با توجه به نوسانات بازار متغیر است و نمی توان برای این محصول قیمت مشخصی را در نظر گرفت.

 آبادیزل یکی از معتبرترین فروشگاهی است که شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید ژنراتور برق دیزلی نمایید. آبادیزل با سابقه طولانی در تأمین قطعات دیزل ژنراتور و انجام مشاوره‌های تخصصی جهت خرید ژنراتور دیزلی اطمینان‌بخشی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

آبادیزل آماده اعزام کارشناس جهت مشاوره قبل از خرید و فروش دیزل ژنراتور برای شرکت‌ها و صنایع است. انبار بزرگ شرکت و تأمین قطعات یدکی در همه زمان سبب خواهد شد تا شما همیشه با آبادیزل بدرخشید. برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان هنگام خرید ژنراتور برق دیزلی و آگاهی از قیمت ژنراتور برق دیزلی با ما تماس بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها