|
کدخبر: 270031

خبرخوش برقی به صنعتگران استان فارس

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس طی جلسه ای با مسئولان این استان بر مشارکت و تسریع در احداث این طرح ها تاکید و گفت : قطعا این طرح ها می تواند بخش زیادی از مشکلات تامین برق پایدار واحدهای صنعتی در این دو شهرک صنعتی را رفع کند.

صنعت خبرخوش برقی به صنعتگران استان فارس

در دیدار دکتر جعفر قادری نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و سید مصطفی هاشمی  مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در خصوص مشکلات تامین برق پایدار شهرک های صنعتی بزرگ شیراز و سروستان ۲ بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت:در این دیدار ضمن بررسی وضعیت موجود تامین برق شهرک های صنعتی بزرگ شیراز و سروستان ۲،بر همکاری وزارت نیرو و شرکت توانیر برای ایجاد  دو پست برق در این شهرک ها تاکید شد.

مهندس سید مصطفی هاشمی با اشاره به دستور وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت توانیر برای مشارکت و تسریع در احداث  این طرح ها گفت : قطعا این طرح ها می تواند بخش زیادی از مشکلات تامین برق پایدار واحدهای صنعتی در این دو شهرک صنعتی را رفع کند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز بعنوان یکی از شهرک های صنعتی بزرگ کشور نیاز به ایجاد پست جدید برق دارد گفت:با توجه به اینکه سرمایه گذاری های زیادی توسط بخش خصوصی در این شهرک صنعتی شده،تامین برق پایدار بعنوان یک زیرساخت مهم، بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال فراهم می کند.

هاشمی همچنین با اشاره به اولویت آماده سازی زیرساخت ها برای شهرک سروستان ۲،بعنوان یکی از مهمترین گزینه های جذب سرریز  شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت:تامین برق پایدار از طریق احداث پست برق از مهمترین نیازمندی های این شهرک صنعتی است که امیدواریم با دستور وزیر نیرو ،اجرای این طرح نیز تسریع یابد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از همراهی و حمایت وپیگیری های  دکتر قادری نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی درزمینه هماهنگی این نشست تقدیر  کرد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها