|
کدخبر: 157742

فروش انواع درب ضد سرقت در فروشگاه فولاد درب

فولاد درب یکی از شرکت های فروش اینترنتی درب های ساختمان از جمله درب داخلی ، درب ضد سرقت و درب لابی می باشد که سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرده است و با سالیان سال تجربه در زمینه فروش درب های چوبی ، فلزی ، استیل و انواع دیگر متریال ها و با داشتن کادر فروشی مجرب در زمره بهترین و شناخته شده ترین مرکز فروش انواع درب در کشور عزیزمان ایران می باشد.

سابقه ۲۰ ساله فولاد درب و اعتماد و اطمینانی که مشتریان به این مجموعه پیدا کرده اند تا به امروز سبب فروش بالا و فعالیت بی نظیر این مجموعه و به وجود آمدن انگیزه ای چندین برابر برای نیرو های فروش آن شده است. از این طریق فولاد درب توانسته با فروش درب هایی با کیفیت و قیمت هایی مناسب، نقش موثری در توسعه صنعت ساختمان کشور داشته باشد و کمک های شایانی به اقتصاد کشور بکند.

از محصولات پر فروش فولاد درب، به انواع درب های ضد سرقت از جمله درب ضد سرقت ترک و ایرانی می توان اشاره کرد.

درب ضد سرقت ایرانی امروزه به یکی از برند های معروف در حوزه درب های ضد سرقت شناخته می شود که درجه کیفی آن ها با درب های ضد سرقت ترک برابری می کند. این درب ها مقاومت و عملکرد بسیار قوی در برای نیرو های خارجی، به خصوص سارقان دارند و در تولید آن ها از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده شده است.

متریالی که در این درب ها به کار برده شده از چوب و فلز آن گرفته تا یراق آلات این درب ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند به گونه ای که راه هر نفوذی را سد می کنند، زیرا در ساخت این درب ها از مواد درجه یک و با کیفیت برتر استفاده شده است. متخصصان ایرانی معمولا مواد لازم برای ساخت این نوع درب را از کشور ترکیه وارد می کنند. البته بعضی از مهندسان از محصولات داخلی نیز برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می کنند؛ اما غالبا به دلیل هزینه زیاد دستگاه های لازم جهت تولید این محصولات، ابزار مورد نیاز برای ساخت این درب ها را وارد می کنند.

جالب است بدانید که در حالی که اغلب مردم تصور می‌کنند که درب های ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت پایینی هستند و ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه‌ های بالا یک درب ضد سرقت خارجی تهیه کنند. این درب ها دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به نسبت هزینه‌ای که می‌پردازید اغلب می‌توانند گزینه مناسبی باشند برای کسانی توانایی خرید درب های ضد سرقت ترک با قیمت بالا را ندارند.

درب ضد سرقت ترک توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود. این درب ها بالاترین کیفیت را در بازار درب ضد سرقت ایران دارند و به نوعی انتخابی لوکس با متریال اصلی به شمار می آیند. کیفیت بالای درب های ضد سرقت ترک سبب شده تعداد زیادی از افراد از این نوع درب های ضد سرقت به عنوان گزینه اصلی استفاده کنند و در بازار محبوبیت بالایی پیدا کنند.

فولادرب

این درب ها در بازار با دو نام پک کامل وارداتی ترک و درب های مونتاژ ترکیه  هستند. نکته ی جالب قابل ذکر این می باشد که، نام درب ضد سرقت ترک مونتاژ یک شیطنت بازاریابی برای فروش تولیدات ضد سرقت داخلی از سوی برخی از تولیدکنندگان است. چرا که اجزای مورد نیاز ساخت درب می تواند وارداتی باشد  و این به معنای مونتاژ نیست و اصولا مونتاژ در این صنعت معنی ندارد، ترکیه در صنعت درب ضد سرقت از ایران پیشرفته تر است، ولی در سال های اخیر تولید کنندگان ایرانی پیشرفت بسیاری در این زمینه داشته اند.

درب های ضد سرقت ترک در انواع مختلف و در برند های متفاوتی در بازار موجود می باشند، اما همه ی آن ها در هدف ساخت مشترک هستند. لازم به ذکر است که انواع درب ضد سرقت نیز بر اساس ویژگی های مختلف دارای تفاوت های کیفیت با یکدیگر هستند؛ که باعث تفاوت قیمت و تغییر در میزان اطمینان بخش بودن آن ها می شود.

درب های ضد سرقت ترک در قیمت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. اما قیمت آن ها در مقایسه با دیگر درب های ضد سرقت موجود بیشتر است و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشد. این درب ها به دلیل وارداتی بودن هزینه گمرکی نیز اضافه می شود و به همین دلیل قیمت آن برای مشتری گران تر تمام می شود. عوامل متعددی از جمله برند، نوع روکش، قفل، یراق آلات، ضخامت متریال و دیگر پارامتر های موجود، در قیمت درب ضد سرقت تاثیر بسزایی دارد.


فولادرب

انواع مختلف درب ضد سرقت طرفداران بسیار زیادی داشته و به منظور افزایش ایمنی، پیشگیری از سرقت های زیان بار در مکان های مسکونی و غیر مسکونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. توصیه می شود به منظور انتخاب و خریداری انواع مختلف این نوع از درب های ساختمانی، نسبت به جنس، برند کارخانه تولید کننده و از همه مهم تر کیفیت محصول خود اطلاعات کافی کسب نمایید و لذت یک خرید رضایت بخش را تجربه نمایید.

از این رو برای خرید انواع درب های ضد سرقت ایرانی و ترک با درجه کیفی بسیار بالا می توانید فولاد درب را انتخاب نمایید. فولاد درب با فروش درب هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب آماده ارائه خدمت به تمام قشر های جامعه و کمک به صنعت ساختمان کشور می باشد. برای ارتباط با کارد فروش مجموعه فولاد درب می توانید با شماره ۲۴۸۰۹۱۶_۰۹۱۲ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان در خصوص درب مورد نظر خود نیز بهره مند شوید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر