|
کدخبر: 126252

تاکید رزم حسینی بر جلوگیری از خام فروشی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه وزارت صمت در صادرات نهایی محصولات و جلوگیری از خام فروشی است.

صنعت تاکید رزم حسینی بر جلوگیری از خام فروشی

رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم زنجیره تکمیل فولاد در مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد کوار، گفت: در تکمیل زنجیره فولاد در ایران در برخی استان‌ها کامل انجام شده و در برخی استان‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که با کامل شدن آنها صادرات نهایی محصولات فولاد انجام خواهد شد و جلوی خام فروشی گرفته می‌شود.

او با بیان اینکه اولویت وزارت صمت تکمیل ظرفیت‌های خالی صنایع است، گفت: با وجود ظرفیت‌های بالای صنایع و سرمایه گذاری‌های صورت گرفته، اما برخی صنایع کمتر از ظرفیت خود تولید می‌کنند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و و امکاناتی که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت شاهد تولید صنایع با تمام ظرفیت باشیم.

رزم حسینی با اشاره به اینکه با تکمیل ظرفیت صنایع محصولات جدید وارد بازار و حجم عرضه در بازار بیشتر خواهد شد، افزود: این موضوع بر نرخ محصولات نیز تاثیر‌گذار است و قرار ایت در برنامه بعدی به واحد‌های راکد مشوق‌هایی اعطا شود و حمایت‌هایی از آنان صورت گیرد تا به چرخه تولید برگردند.

باید از خام فروشی جلوگیری کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت به حمایت جدی وزارت صمت از بخش خصوصی نیز اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های جدی که از بخش خصوصی خواهد شد، تلاش می‌شود که تامین مواد اولیه کارخانه‌ها در خود استان‌ها تامین شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها