|
کدخبر: 67591

مدیرعامل فولاد هرمزگان در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی؛

مواد اولیه برای فولادی‌ها در حکم اکسیژن است

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: مواد اولیه برای فولادی‌ها در حکم اکسیژن است.

گسترش‌نیوز: هفتمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی امروز صبح برگزار شد. دومین مدال زرین حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی به فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.

arzaninew.jpeg

فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در حاشیه این کنفرانس در جمع خبرنگاران گفت: در ارتباط با مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه نوسازی و ساخت مدارس، کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، حمایت از نخبگان، مقابله با بحران ها، تکریم ارباب رجوع فعالیت داریم و با هلال احمر کمیته امداد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و...نیز برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی همکاری داریم.

ارزانی گفت: به دنبال این هستیم که برای سال‌های آینده همچنان تعامل خوبی داشته باشیم و ارتباطات خود را منسجم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مباحث دیجیتال و شبکه اجتماعی گفت: از نتایج هفتمین سمینار ملی حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی برای توسعه فولاد هرمزگان استفاده خواهیم کرد.

ارزانی در ارتباط با اخذ عوارض ۲۵ درصدی از صادرات مواد معدنی گفت: این عوارض برای صنایع معدنی مشکل ایجاد کرده است. فولاد هرمزگان ۴ هزار نفر نیروی مستقیم در مجتمع خود دارد و در ارتباط با صنایع بالادستی و پایین دستی با بیش از ۷ هزار شغل درگیر می‌شوند.

هرگونه تصمیم گیری‌ها در زمینه فولاد بر اشتغال این افراد تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان این که مواد اولیه برای ما معدنی‌ها در حکم اکسیژن است و افزود: قبل از خام فروشی باید مطمئن باشیم که هیچ واحدی بدون مواد اولیه باقی نمانده است و مازاد آن صادر شود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: افزایش سرمایه‌گذاری و شناسایی پهنه‌ها امروز یکی از برنامه‌های مفید ایمیدروست‌.

وی با بیان این که در فولاد هرمزگان از سال ۹۲ کمیته بومی‌سازی ایجاد کردیم، گفت: بومی‌سازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ماست و بعد از تحریم‌ها به این موضوع بیشتر پرداختیم. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما همکاری با دانش‌بنیان‌ها در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات فولادی است که در این زمینه موفق بوده‌ایم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها