|
کدخبر: 66186

در همایش «توسعه اکتشاف ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» مطرح شد:

فاز صحرایی اکتشاف فردا اجرایی می‌شود

همایش «توسعه فعالیت‌های اکتشافی، پهنه‌های اکتشافی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» صبح امروز با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، خداداد غریب‌پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و جمعی از مسئولان دولتی و اصحاب رسانه در سالن سوره وزارت صمت برگزار شد.

گسترش‌نیوز : پنل تخصصی همایش اکتشاف با حضور خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو، وجیه الله جعفری مدیرعامل ایمپاسکو، علی یزدانی مدیرعامل کنسرسیوم پایا، علی اصغر زاده مدیر اکتشاف ایمیدرو برگزار شد.

hamayeshekteshaff.jpg

علی یزدانی، مدیرعامل کنسرسیوم پایا سخنران پنل تخصصی همایش اکتشاف با اشاره به اهداف اصلی تشکیل کنسرسیوم گفت: به دنبال فاصله گرفتن از روش‌های سنتی اکتشاف هستیم و در این کنسرسیوم با استفاده از روش‌های نوین و فناوری‌های جدید کیفیت، میزان بهره‌وری و سرعت را بالاخواهیم برد.

یزدانی افزود: انتظار داریم ۱۳۲ محدوده اکتشافی ظرفیت دار را شناسایی کنیم و در ادامه ۵ هزار کیلومتر محدوده را نیز عملیاتی کنیم و به ۶هزار کیلومتر هدف تعیین شده برسیم.

hamayeshekteshaff2.jpg

وی با اشاره به موضوع برنامه‌های اکتشاف گفت: سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در نظر گرفته‌ایم که فاز نخست آن اجرایی شده است. فاز دوم بخش صحرایی است که از فردا اجرایی می‌شود و در ادامه فاز سوم را اجرایی خواهیم کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها