|
کدخبر: 66042

با حضور وزیر صمت؛

رویداد اکتشافی ایران افتتاح می‌شود

همایش « توسعه فعالیت‌های اکتشافی، پهنه‌های اکتشافی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» صبح فردا با حضور وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو برگزار می‌شود.

گسترش‌نیوز: اکتشاف‌ از جمله مهم‌ترین فاکتور‌های توسعه صنایع معدنی است.

با توجه به افزایش میزان بهره‌وری از معادن، لزوم اکتشاف در عمق الزامی است. مشکل فناوری و اکتشاف در عمق از جمله مواردی بود که دیروز خداداد غریب‌پور، ‌رئیس هیات عامل ایمیدرو در مجمع سالانه ایمیدرو اعلام کرد.

همایش « توسعه فعالیت‌های اکتشافی، پهنه‌های اکتشافی ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» فردا با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت و خداداد غریب‌پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و جمعی از مسئولان دولتی در تالار سوره وزارت صمت برگزار می‌شود. در این همایش چالش‌ها و فرصت‌های برنامه‌های توسعه اکتشاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بسیاری از فولادی‌ها از جمله فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای تامین مواد اولیه خود انجام داده اند اما آنچه از اهمیت بسیاری بالای برخوردار است وجود منابعی است که به طور مدام و بدون وقفه به واحد‌های تولیدی معدنی برسد. اکتشاف و برنامه‌ریزی دقیق در ارتباط با توسعه آن می‌تواند شرایطی را فراهم کند که علاوه بر تولید، صادرات نیز توسعه یابد. امیدواریم این همایش بتواند در معدن و صنایع معدنی یک تحول ایجاد کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها