|
کدخبر: 33596

حضور سازمان مدیریت صنعتی در سمینار CSR لاهه

سازمان مدیریت صنعتی وضعیت مسئولیت اجتماعی سازمانی در ایران را در سمینار CSR لاهه ارائه کرد.

گسترش نیوز: در این سمینار ابوالفضل کیانی، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن اشاره به تاریخچه سازمان مدیریت صنعتی، مهمترین هدف سازمان متبوع خود را ظرفیت‌سازی برای کشور در حوزه مدیریت و به ویژه مسئولیت اجتماعی سازمانی برشمردند و فعالیت های انجام شده توسط این سازمان در بخش های مشاوره ها، آموزش ها و انتشار کتب و مجلات تدبیر در موضوع CSRرا برای حاضران در جلسه معرفی نمودند. ایشان با اشاره به نقش مهم سازمان مدیریت صنعتی به عنوان بازوی قوی مشاوره و آموزش به ظرفیت ارتباطی سازمان مدیریت صنعتی با سازمانهای داخلی و بین‌المللی اشاره نمودند.

ایشان، سپس برنامه ريزي در رابطه با ايجاد هسته مرکزی مسئولیت اجتماعی سازمانی در ایران را، با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی، شهرداری تهران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان مديريت صنعتي و برخی از بنگاههای اقتصادی کلان کشور و سازمان های مردم نهاد، تشکیل شود، معرفی فرمودند.

کیانی در ادامه به تشریح وضعیت مسئولیت اجتماعی سازمانی در برخی از سازمانها و بنگاه های کشور و اقداماتی که در این زمینه انجام شده است، پرداختند.

این معرفی شامل "کمپین همراه طبیعت شرکت همراه اول"، اقدامات و "ساختار مسئولیت اجتماعی سازمانی در وزارت نفت" و همایش های برگزار شده در این موضوع و به خصوص" گزارشات پایداری شرکت پتروشیمی فجر"، اقدامات انجام شده در "شرکت مپنا در حوزه وزارت نیرو"، "شرکت میدکو از مجموعه های معدنی"، تصویب لایحه «نظام‌نامه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانها و بنگاه‌های اقتصادی شهر تهران» همت سازمان خدمات اجتماعی شهر داری تهران، فعالیت های انجام شده در حوزه بانکی کشور از جمله "گزارش پایداری بانک پاسارگاد" و سایر فعالیت های انجام شده در سازمانها بود.

وی به آمادگی سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مدیر هسته مركزي مسئولیت اجتماعی سازمانی در کشور، جهت برگزاری برنامه های آموزشی و مشاوره ای مشترک با کشور هلند اشاره نمودند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها