|
کدخبر: 298633

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران خبر داد :

بازنگری در طرح های حوزه رفاهی بافق / وسایل بازی جدید به شهربازی می‌آید

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از بازنگری در طرح های حوزه رفاهی بافق خبر داد و گفت: فاز نخست نوسازی شهربازی شهرستان بافق تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

صنعت و معدن بازنگری در طرح های حوزه رفاهی بافق / وسایل بازی جدید به شهربازی می‌آید

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت، مجتبی حمیدیان پس از بازدید از مجموعه شهربازی و پارک تفریحی آهنشهر با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت مجموعه شهربازی بافق سالهاست که به دلیل مشکلات در بحث ایمنی تجهیزات متوقف شده و عملا این مکان بلا استفاده باقی مانده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شرکت سنگ آهن بازسازی این شهربازی را در دستور کار خود قرار داده است افزود: سعی داریم با محوطه سازی و ایجاد بخش های حرکتی مهارتی فاز اول نوسازی را در تابستان امسال به بهره برداری برسانیم.

حمیدیان از ورود وسایل جدید به شهربازی خبر داد و اضافه کرد: وسایل بازی قبلی به طور کامل جمع‌آوری می شود و به تدریج در فازهای بعدی، وسایل جدید متناسب با اقلیم شهرستان وارد مجموعه شهربازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهربازی در زمینی به وسعت ۹ هکتار طراحی شده است گفت: طبق تفاهمنامه ای که انجام شده قرار بر این است که وسایل به روز و استاندارد برای سرگرمی کودکان به مجموعه شهربازی اضافه شود و یک بخشی از مجموعه نیز با چمن کاری و فضاسازی آماده ورود خانواده ها باشد.

حمیدیان به پارک تفریحی آهنشهر هم اشاره و تصریح کرد: پارک آهنشهر همزمان با تاسیس شرکت سنگ آهن ساخته شده و هم اکنون با توجه به نیازهای مردمی باید طرح های جدید و نو در آن اجرا شود.

وی با اشاره به سیاست شرکت سنگ آهن برای بازنگری در حوزه رفاهیات گفت: جانمایی آلاچیق های جدید، کاشت گونه های گیاهی جدید، ایجاد مسیر رودخانه ای در سطح پارک، اجرای آبنمای خشک از جمله طرح هایی است که در فاز توسعه ای پارک آهنشهر دیده شده و امیدواریم به زودی بهره برداری برسد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها