|
کدخبر: 293712

قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران کاپ

اگر دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید در ادامه قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران کاپ را قرار دادیم که می توانید قبل از خرید دستگاه لیوان کاغذی در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه تولید لیوان کاغذی یکی از مجهزترین دستگاه ها در عصر حاضر جهت تولید لیوان است. این وسیله با ساختار پیشرفته خود امکان تولید لیوانهای کاغذی بسیار شیک و مرغوب را به صورت فوری و در تعداد بالا را میدهد. علی رغم تصوری که اغلب ما داریم، تولید لیوان فقط محدود به کارخانجات پیشرفته نیست. بلکه، با پیدایش دستگاه های مخصوص برای این کار، تولید لیوانها در تعداد نامحدود در هر مکانی به راحتی وجود دارد. 

ایران-کاپ

فارغ از این که امروزه برندهای مختلفی اقدام به تولید دستگاه لیوان کاغذی می کنند، این وسیله نیز انواع گوناگونی دارد و هر مدل ویژگی های مخصوص به خود را دارا است. به طور مثال آنها را در دو نوع زیر می توان دسته بندی کرد:

  • صنعتی

  • خانگی

دستگاه های صنعتی نوع پیشرفته تری از این دستگاه ها می باشند که از قسمت های مختلف به وجود می آیند تا از کنار هم قرار گرفتن آنها یک خط تولید جهت تولید لیوان یکبار مصرف ایجاد گردد.

اما مدل های خانگی نوع کوچک و پرسرعت دستگاه تولید لیوان کاغذی می باشند که سرعت عمل و کیفیت کار بالای آنها از ساختار پیشرفته و مرغوب دستگاه حکایت می کند.

در سایت حاضر فروش پیشرفته ترین مدل های دستگاه لیوان کاغذی به صورت اینترنتی و گسترده صورت می پذیرد. خریداران از اقصی نقاط کشور جهت دریافت مشاوره های لازم در راستای خرید این دستگاه ها می توانند با ما در تماس باشند.

لیست قیمت دستگاه ساخت لیوان کاغذی

برای کسانی که می خواهند با خرید یک دستگاه لیوان کاغذی، اقدام به راه اندازی کارگاه کنند، قطعا قیمت فاکتور بسیار مهمی است. قیمت این وسیله نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. با این حال، قیمت هر مدل در مقایسه با توجه به سود پیش بینی شده برای آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. 

بازه قیمت در نظر گرفته شده برای انواع دستگاه لیوان کاغذی حدود ۴۴۰ میلیون تومان شروع می شود. با توجه به اینکه دستگاه ها دارای مدل های مختلف می باشند، هر مدل نیز قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی مخصوص به خود را دارا است. 

قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی به صورت بروزرسانی شده از طریق سایت ایران کاپ به آدرس www.cup-iran.ir در اختیار مشتریان قرار می گیرد. جهت اطلاع از قیمت دقیق هر دستگاه می توانید با مشاوران فروش در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش دستگاه های لیوان کاغذی

برای موفقیت در خرید دستگاه لیوان کاغذی و تهیه این دستگاه به صورت ضمانت شده، به یک نمایندگی معتبر برای این کار نیاز خواهید داشت. خرید از نمایندگی دستگاه لیوان کاغذی شناخته شده قطعا با مزایایی مانند قیمت و کیفیت تضمین شده، ضمانت اصالت کالا، امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری، ضمانت مرجوعی کالا و مواردی از این قبیل همراه است. در نتیجه تلاش خریداران باید خرید از طریق چنین مراکزی باشد تا با خیالی آسوده بتوانند دستگاه را از آن خریداری کنند. در مراکز معتبر مشاوره های پیش از خرید نیز در اختیار مشتری قرار می گیرد. این امر باعث می شود مشتری از میان مدل های مختلف این کالا بتواند بهترین مدل آنها را تهیه کند. 

در این نمایندگی نیز بهترین شرایط برای خرید دستگاه های تولید لیوان فراهم شده است و خریداران از اقصی نقاط کشور جهت خرید انواع دستگاه لیوان کاغذی می توانند با ما در تماس باشند. 

ایران-کاپ۱

سود دستگاه تولید لیوان یکبارمصرف کاغذی

یکی از سوالات رایج در خصوص دستگاه لیوان کاغذی به میزان سود حاصل از آن مربوط است. برای کسی که می خواهد در این زمینه سرمایه گذاری کند، بسیار اهمیت دارد که ابتدا از میزان سود احتمالی حاصل از راه اندازه دستگاه های تولید لیوان مطلع گردد. با توجه به اینکه لیوان همیشه یکی از ظروف یکبار مصرف مورد نیاز می باشد که سالانه حجم قابل ملاحظه ای از آن به استفاده می رسد، می توان انتظار داشت که سود راه اندازی این دستگاه زیاد باشد. در واقع بازار خرید لیوان های یکبار مصرف همیشه داغ است و همین نیاز هر روزه، باعث روی آوردن بسیاری از تولیدکنندگان به خرید دستگاه و تولید لیوان شده است. 

طبق پیش بینی هایی که در این زمینه صورت گرفته و با احتساب هزینه مواد اولیه، در حال حاضر سودی معادل ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان در ماه برای این کار در نظر گرفته شده است. با در نظر گرفتن سود دستگاه تولید لیوان کاغذی کمتر از دو سال میتوان تمامی هزینه­های صرف شده برای خرید دستگاه را جبران نمود. امروزه در بسیاری از اماکن و خصوصا در بخش های خانگی و یا به صورت نیمه صنعتی اقدام به تولید لیوان یکبارمصرف با کمک همین دستگاه ها می شود. این امر نشان می دهد که سود حاصل از این کار جوابگوی زحمات تولیدکنندگان می باشد و سرمایه گذاری کردن در این راستا قطعا با سودهای قابل ملاحظه همراه است. 

مواد اولیه دستگاه لیوان کاغذی

برای هر کدام از این کاغذ ها ابعاد و ضخامت های استاندارد در نظر گرفته می شود. در نهایت رول کاغذ تولید شده به عنوان ماده اولیه جهت تولید لیوان های کاغذی به کار می رود. نوع طرح ایجاد شده بر روی لیوان بر اساس سلیقه تولید کننده متنوع است. مابقی مراحل مربوط به تولید لیوان کاغذی توسط دستگاه به راحتی صورت می پذیرد. مرغوبیت مواد اولیه و مورد تایید بهداشت بودن برای آنها نیز بسیار مهم است. در نتیجه انتخاب مواد اولیه مرغوب از اهمیتی ویژه برخوردار است.

فضای لازم برای راه اندازی دستگاه لیوان کاغذی

اگرچه هر مدل دستگاه لیوان کاغذی ابعاد خاص خود را دارا می باشد؛ اما در حالت کلی ابعاد کمی را در بر می گیرند. هر دستگاه به حدود 2 تا 4 متر مربع مکان نیاز دارد. اما با توجه به این که وسیله دارای یک ورودی و یک خروجی می باشد، بهتر است اطراف آن نیز باز باشد. از طرفی مشتری باید برای لیوان های تولید شده و نیز مواد اولیه فضای لازم در نظر بگیرد. با این حال در یک سالن نسبتا کوچک احتمال راه اندازی دستگاه به راحتی وجود خواهد داشت.

جهت دریافت قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی به سایت ایران کاپ به آدرس www.cup-iran.ir مراجعه نموده و با پر کردن فرم دریافت مشاوره رایگان کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها