|
کدخبر: 242659

افزایش قیمت جدید در بازار آهن + جزئیات

با آرام گرفتن دلار در کانال ۲۷ هزار تومانی، بسیاری از تولیدکنندگان مقاطع طویل با گرا گرفتن از معاملات بورس کالا تصمیم به افزایش قیمت‌ها گرفتند.

همچنان با بی‌خبری از نتیجه مذاکرات وین و همچنین افزایش قیمت فولاد در منطقه CIS، نوردکاران تصمیم گرفته‌اند با عرضه کمتر نسبت به هفته گذشته تنور رقابت در بورس کالا را داغ‌تر از هفته گذشته کنند و قیمت‌ها را افزایش دهند.

با وجود نزدیک‌تر شدن به سال جدید و همچنین رو به گرما حرکت کردن هوا و شروع فصل عملیات‌های عمرانی، این انتظار وجود دارد که تقاضا در بازار آهن و فولاد افزایش یابد و قیمت‌ها ممکن است تا فصل جدید، روی یک روند نوسانی حرکت کنند.

در هر صورت اکثر تولیدکنندگان میلگرد قیمت محصولات خود را بین ۵۰ تا ۱۵۰ تومان افزایش دادند و تنها دو شرکت به قیمت دو روز پیش خود دست نزدند.

در بخش نبشی، فولاد ناب تبریز باز هم یکه‌تاز افزایش قیمت بود و محصولات خود را ۱۰۰ تومان گران کرد، اما دو شرکت دیگر تغییری در قیمت‌ها نداشتند و برخی دیگر هم اعلام قیمت نکردند.

تولیدکنندگان تیرآهن در بخش فروش خود کم‌کار شده بودند، اما ظفر بناب با اعلام قیمت دوم افزایشی، نرخ تیرآهن‌های خود را بالاتر برد و تیر ذوبی هم در بین تیرآهن‌های پرفروش خود فرصت را برای افزایش قیمت غنیمت دید.

بازار پرتنش پروفیل هم مانند همیشه فعالان کمی داشت و در میان شرکت‌هایی که اعلام قیمت داشتند، به ازای هر کیلو محصول خود، ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند.

منبع: می متالز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها