|
کدخبر: 242044

افزایش ۴۹ درصدی درآمدها در گهر زمین

درآمد ماهانه شرکت سنگ آهن گهر زمین در ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد .

شرکت سنگ آهن گهر زمین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه ۱۴۰۰ (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) مجموع درآمد عملیاتی خود از فروش محصولات طی دوره یک ماهه را مبلغی بالغ بر ۱۶،۳۱۱ میلیارد ریال به ثبت رساند، درآمدی که "کگهر" در اولین ماه از سال مالی شناسایی کرد با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به میانگین ۱۲ ماه گذشته همراه بود.

درآمد ماهانه شرکت سنگ آهن گهر زمین در ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد و طی این دوره فعالیتی در بازار صادراتی نداشت، میزان سرمایه ثبت شده این شرکت معدنی ۲۵ هزار میلیارد ریال بود.

درآمد های عملیاتی "کگهر" تا دی ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "کگهر" در ابتدای سال مالی خود شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۳۸ درصد کاهش داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز درآمد های این شرکت معدنی با افزایش ۴۹ درصد همراه بود.

بیشترین درآمد ماهانه ای که "کگهر" در دی ماه از فروش محصول شناسایی کرد مربوط به «کلوخ سنگ آهن» با ۷،۹۴۰ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول یک میلیون و ۱۴۷ هزارتومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته بود.

"کگهر" در ابتدای سال مالی خود ۹۷۴,۳۵۱ تن از محصولات خود را به فروش رساند، محصولات به فروش رفته این شرکت معدنی عبارت اند از «کلوخه سنگ آهن، گندله، سنگ آهن دانه بندی شده و کنسانتره سنگ آهن» بودند که عمده ترین مقدار فروش دراین بین متعلق به «کلوخه سنگ آهن» با ۶۹۱،۹۴۲ تن بود.

منبع: دنیای معدن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها