|
کدخبر: 232144

راه‌اندازی پورتال مس در دستور کار

«محراب احمدیان» گفت: پورتال سازمانی «مس من» با هدف کاهش فرایندهای اداری، سرعت‌ بخشی به امور کارکنان و بازنشستگان و یکپارچه‌سازی بانک اطلاعاتی شرکت ملی صنایع مس ایران راه‌اندازی شده است.

صنعت و معدن راه‌اندازی پورتال مس در دستور کار

معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس با تأکید بر اهمیت سیستم‌های اطلاعاتی در مناسبات‌ اداری و سازمانی و مدیریت مؤثر کسب و کار گفت: این ‌سیستم‌ها مانند شریان‌های حیاتی هستند که پیکره سازمان را به مهم متصل می کنند و امکان تهیه گزارشات تحلیلی و داشبوردهای مدیریتی را در لحظه، برای مدیران ارشد و میانی فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت مس در راستای تحقق‌بخشی به این‌ مهم، راه‌اندازی پورتال مس را در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: با توجه به نقش تأثیرگذار پرسنل در تکمیل فرایندهای سازمانی و نقش قابل توجه آنها به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در فرایندهای سازمانی، این معاونت بر آن شد تا از مجموعه خدمات و سرویس هایی که شرکت مس به پرسنل تحت پوشش ارائه می دهد؛ این پورتال را تهیه تا قابلیت دسترسی آسان و لحظه به لحظه این خدمات را فراهم کند.

به گفته احمدیان طیف وسیعی از اطلاعات سازمانی و شغلی و احکام در آن قرار گرفته است و خدماتی همچون کمک هزینه‌ها، صدور دفترچه بیمه، امور پزشکی و سایر امور اداری پرسنل تنها از طریق ثبت‌نام در این پرتال انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: با راه‌اندازی این سیستم فقط ارائه کلیه خدمات پرسنلی از طریق ثبت و تأیید در این پرتال امکان‌پذیر است.

  • عبدالرضا رنجبر خراسانی ۱۲۰۷۵۰ کار ارسالی در

    باسلام کارگر ذوب سال ۶۸امدم سرکاراگرهرجای کارخانه هوای نور چشمیها را داشته باشند من خودم مسؤل شیفت بودم اضافه کار می بایست بدن سرشیفت تقسیم کند من که باهمکا رم بودم میفهمیدم کی کارش بهتر بیشتر کار میکنه سرپرست تقسیم میکرد هر جور دلش میخواست،میداد امتیازهم همینطور حالا بعد ۳۵ سال حق بیمه با تکنیسین حقوق ۲۲ م ۲۴ سال ذوب خیلی زودتر باز نشست شدند بالا ۳۰ م حقوق میگیرند ایثار گر هستم جانباز ازناحیه گوش خواهشا رسیدگی شود با تشکر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها