|
کدخبر: 218767

گسترش نیوز گزارش می دهد؛

آینده ای درخشان در انتظار تجلی

تقی‌زاده: چادرملو هم سهامدار تجلی و هم شریک استراتژیک آن است. به آینده تجلی و اهداف توسعه ای آن امیدواریم.

صنعت و معدن آینده ای درخشان در انتظار تجلی

تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشست خبری پذیره نویسی سهام شرکت تجلی در فرابورس اظهار کرد: بحث کمبود آب امروز از دغدغه های اصلی محسوب می شود که با پروژه انتقال آب قابل حل است و‌این پروژه باید اقتصادی اجرایی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه کشور با خشکسالی روبرو است و با اهتمام دولت و شرکت‌ها، امیدوارم پروژه‌های انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی و خراسان تداوم یابد و خطوط جدید هم به زودی اجرایی شود.

تقی زاده بیان کرد: تجلی ایده بسیار خوبی بوده است که به همت اقایان علی اکبری و نادری اجرایی شد. چادرملو سرمایه گذاری های جدیدی را آغاز کرده است و‌ به سمت اقدامات اجرایی تمام آنها در حرکت است و اولویت ما برای حق مشارکتی تجلی است.

مدیرعامل چادرملو ادامه داد: شرکت تجلی اولین شرکت پروژه محور بازار سرمایه است که راه را برای شرکت‌های پروژه محور مشابه در بازار بورس باز خواهد کرد. چادرملو هم سهامدار تجلی و هم شریک استراتژیک آن است. به آینده تجلی و اهداف توسعه ای آن امیدواریم.

تقی زاده در پایان اظهار کرد: امیدواریم که بحران فعلی به لحاظ اشتغال و‌ مسائل اقتصادی با تولید رفع شود و باری از دوش مردم کشور برداریم.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها