|
کدخبر: 217556

توجه ویژه به حوزه رفاهی در فولاد خوزستان

صبح امروز امین ابراهیمی ضمن بازدید از اماکن ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان نسبت به تکمیل فضاهای نیمه تمام آن در جهت بهره مندی کارکنان و کارگران شریف شرکت از امکانات رفاهی و تفریحی دستور اکید داد.

صنعت و معدن توجه ویژه به حوزه رفاهی در فولاد خوزستان

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به تشکیل کمیته رفاهی شرکت گفت: من از این کمیته خواسته ام یا تمام توان برنامه های متنوعی برای افزایش سلامت روحی و جسمی خانواده کارکنان و فرزندانشان اجرا کنند‌. بر همین اساس به حوزه منابع انسانی دستور دادیم با تکمیل سالن نمیه کاره ۵۰۰۰ متری ضلع شرقی ورزشگاه علاوه بر ایجاد  موزه فولاد و ورزش مرکز تفریحات سالم فرهنگی را برای استفاده خانواده کارکنان ، کارگران و بازنشسته ها ایجتد کند تا در تمام سال همکاران بتوانند ضمن بازدید از محیط زیبای ورزشگاه اوقات فراغت خانواده و فرزندانشان را پر کنند. به گزارش خبرنگار روابط عمومی دکتر مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در حوزه سلامت و منابع انسانی در این بازدید مدیرعامل شرکت را همراهی می کرد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، با دستور ابراهیمی مدیرعامل عملیات مطالعات و انعقاد قرارداد ایجاد مرکز فرهنگی تفریحی ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان توسط شرکت توسعه فراگیر اقتصادی وفا آغاز شده است.

  طبق این طرح مرکز فوق الذکر در فضای ۵۰۰۰ مترمربع با تجهیزات تفریحی جدید مدرن شامل بولینگ، بیلیارد، اسکواش، گلف سالنی، صخره نوردی سالنی  بخش بازی‌های واقعیت مجازی و کامپیوتری و مرکز خلاقیت کودکان راه اندازی خواهد شد و با ایجاد موزه فولاد خوزستان و ورزش در کنار تفریحات فضای باز امکان سرویس دهی به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سال را خواهد داشت.

ارسال نظر