|
کدخبر: 215818

لزوم حمایت از فولاد خوزستان در زمینه اشتغال زایی

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی دیدار کرد.

صنعت و معدن لزوم حمایت از فولاد خوزستان در زمینه اشتغال زایی

ظهر دیروز هفدهم آبان ماه ۱۴۰۰ سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان و هیات همراه با استقبال غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان از سایت صنعتی فولاد خوزستان بازدید و در مهمانسرای نور مجتمع دویست دستگاه با قائم مقام مدیرعامل دیدار نمودند.

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در این دیدار گفت: فولاد خوزستان‌ همواره در ایفای مسئولیت های اجتماعی پیشقدم بوده و این‌ امر جای تقدیر و تشکر دارد.

رزاز در ادامه تصریح نمود: فرودگاه در واقع ویترین استان خوزستان است و آبادسازی آن یک وظیفه همگانی است. مسئولان این مجموعه با افتخار در راستای عزت و اعتبار بخشی بیشتر به جایگاه فولاد خوزستان، از ارائه هرگونه خدمات دریغ نخواهند نمود.

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در این جلسه اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان علی رغم وجود تحریم های ظالمانه نظام استکبار، با حسن تدبیر مدیریت ارشد و بدنه مدیریتی و کارکنانی تلاشگر و پرانگیزه نه تنها تولید و صادرات خود را ارتقا داده، بلکه در گسترش اشتغال پایدار نقش مؤثری در استان خوزستان داشته است.

مخبر دزفولی افزود: وضعیت بیکاری در شان استان ثروتمند خوزستان نیست و همه مسؤلین ملی و استانی باید از رویکرد فولاد خوزستان در زمینه اشتغال زایی حمایت جدی کنند.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی افزود: فرودگاه بین المللی اهواز بخشی از آبروی شهرستان اهواز و استان خوزستان است؛ از این رو این شرکت از هرگونه کمک‌رسانی به فرودگاه در چارچوب قانونی، فروگذاری نمی‌نماید.

دکتر مخبر دزفولی در پایان این دیدار قول داد که ضمن بازدید از فرودگاه اهواز، مشکلاتی که امکان حل آن ها وجود دارد را بررسی نمایند.

ارسال نظر