|
کدخبر: 215736

حضور فولادخراسان در ششمین نمایشگاه صنعت دیرگذار

ششمین رویداد صنعت دیرگداز کشور، با عنوان «نمایشگاه صنعت دیرگداز» با حضور معاون وزیر «صنعت، معدن و تجارت»، فعالان صنعت دیرگداز، مدیران صنایع وابسته در هتل المپیک تهران گشایش یافت.

در آیین گشایش این نمایشگاه که سه شنبه ۱۸ آبان ماه آغاز به کار کرد، اسداله کشاورز، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، سخنرانی کرد.

مجتمع فولاد خراسان، به عنوان بزرگ ترین قطب صنعت فولاد شرق کشور و یکی از حامیان برپایی این رویداد سه روزه، در بخش های مختلف آن از جمله نمایشگاه صنعت دیرگداز حضور دارد.

ششمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز ایران با سخنرانی علی حسین زاویه، دبیر انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت مواد نسوز، کشاورز«معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت»، مهدی کرباسیان و برخی از مدیران صنایع مرتبط گشایش یافت.

غرفه فولاد خراسان در سالن اصلی هتل المپیک، که به همت واحد روابط عمومی شرکت برپا شده است، از بعد از ظهر امروز تا پایان نمایشگاه (۲۰ آبان) میزبان صنعتگران، متخصصان و علاقه مندان به صنعت خواهد بود.

گفتنی است در حال حاضر ۸۵ درصد تولیدات مواد نسوز و دیرگداز کشور در دو صنعت فولاد و سیمان مصرف می شود و افزون بر آن صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی دیگر استفاده کنندگان از تولیدات صنعت نسوز هستند، به طوری که می توان صنعت دیرگداز و نسوز را به عنوان یکی از صنایع کلیدی، پرکاربرد در صنایع بالادستی و دارای نقشی سازنده در آبادانی کشور دانست.

ششمین دوره نمایشگاه صنعت دیرگداز از ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است و «مجتمع فولاد خراسان» از حامیان اصلی برپایی این نمایشگاه و همایش است.

 

ارسال نظر