|
کدخبر: 214387

درآمدزایی ۴۰۰ میلیارد تومانی ذوب آهن در هفته گذشته

ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان را بدست آورد.

ذوب‌آهن پس از نخست هفته فوق‌العاده‌ای که از خود برجای گذاشت، در این هفته نیز عملکرد مطلوبی را از خود برجای گذاشت، ولی هنوز با سقف درآمدزایی که رکورد خود بوده فاصله دارد.

ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا درآمدی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان را بدست آورد.

ذوب-آهن

سبدی از انواع تیرآهن

ذوب آهن توانست از عرضه ۳ نوع کالا در بخش متنوع سبد تیرآهن خود را عرضه کند و درحدود ۷۷ میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان را بدست آورد.

ریل به سبد کالایی ذوب بازگشت

پس از هفته‌ها، ریل باردیگر به مسیر درآمدزایی ذوب آهن اصفهان بازگشت و ۳۵۳ تن از این کالا به بورس‌کالا عرضه و در حدود ۲۵۰ تن از آن نیز به فروش رسید که درآمدی درحدود ۸ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان عاید این شرکت شد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۶ نوبت عرضه این شرکت به میزان ۱۰ هزار و ۲۵۸ تن عرضه اشاره کرد که این عدد، ۹ هزارتن به نسبت هفته گذشته، کمتر بوده است.

بر پایه این گزارش می‌توان دریافت که در برابر حجم عرضه‌ها، تقاضایی بیش از ۲۱ هزار و ۸۲۷ تن برای این کارخانه به ثبت رسید و در نهایت معامله‌ای ۹ هزار و ۳۶۱ تن را برای این هفته به ثبت رساند.

میزان ارزش نقدی سبد تیرآهن مخلوط در این هفته به ۱۳۶ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان رسید و البته لازم به ذکر است که ۱۳۰ میلیارد از درآمدزایی این بخش ذوب، نسبت به هفته نخست آبان‌ماه کاسته شده است.

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد میلگرد مخلوط باآنکه برابر با میزان عرضه‌ها یعنی ۸ هزار و ۵۰ تن بود اما؛ میزان تقاضا‌ها بیش از ۲۶ هزارتن برای این شرکت به ثبت رسید و درآمدی بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ۴۴۷ میلیون تومان رسید.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش یک هزار و ۲۵ تن معامله را به ثبت رساند و درآمدزایی این شرکت به بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۱۱ میلیون تومان رسید.

میلگرد A ۳

در پایان باید اشاره شود که ذوب‌آهن در این بخش ۳ هزار و ۱۵۰ تن عرضه را به بورس کالا آورد و تمام آن را به فروش رساند و درآمدزایی این شرکت در این بخش بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها