|
کدخبر: 211627

ثبت رکورد جدید در فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توانست با عبور از مرز تولید وزنی ماهیانه، ۷۱۲ هزار تن فولاد، بار دیگر خوبادوری و تکیه بر توان داخلی را به منصه ظهور برساند.

صنعت و معدن ثبت رکورد جدید در فولاد مبارکه

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به این دستاورد مهم اظهارکرد: آخرین رکورد تولید ماهیانه شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری بود که از مرز ۷۰۰ هزار تن گذشت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته علی‌رغم این که ماه‌های نیمه دوم سال ۳۰ روزه هستند و یک روز کمتر از ماه‌های نیمه اول سال دارند، در مهرماه امسال با افتخار توانستیم رکورد تولید را به بیش از ۷۱۲ هزار تن در ماه برسانیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: محدودیت‌های انرژی در زمستان نیز پیش‌بینی می‌شوند اما تلاشگران شرکت فولاد مبارکه تمام توان خود را برای رسیدن به برنامه تولید به کار گرفته تا بتوانند حداکثر تولید را برای تامین نیاز صنایع پایین‌دست، تنظیم بازار و جلوگیری از محدودیت در دیگر واحدهای صنعتی داشته باشند.

وی با اشاره به تعدد رکوردزنی‌ها در مهرماه سال جاری اذعان داشت: علی‌رغم وجود محدودیت‌های انرژی در سال جاری، تلاشگران گروه فولاد مبارکه علاوه بر تولید گریدهای جدیدی از محصولات توانستند با تکیه بر خودباروی، رکورد روزانه ۱۴۷ ذوب را در ۵ مهرماه و رکورد روزانه ۱۵۰ ذوب را در ۲۹ مهرماه به صورت پیاپی ثبت کرده و در همین ایام محصول جدید APIX70 که مخصوص خطوط انتقال نفت و گاز است را در مجتمع فولاد سبای فولاد مبارکه تولید کنند که این رکوردها گامی بلند در جهت تحقق شعار جهش تولید و شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به شمار می‌رود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها