|
کدخبر: 209164

معارفه معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو

وجیه اله جعفری در مراسم تکریم و معارفه معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو گفت: این سازمان بر اساس اهداف کلان، افق های جدیدی را در مسیر توسعه معدن و صنایع معدنی کشور ایجاد می کند.

صنعت و معدن معارفه معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو

رئیس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل، معاون و مدیران ایمیدرو برگزار شد، ابتدا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن امامت حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: با توجه به حضور مدیران پرانرژی و در عین حال باتجربه در این سازمان، باید با بهره گیری از توان نیروی انسانی، پویایی بیشتری در حوزه معدن و صنایع معدنی در دولت جدید ایجاد شود.

وی یادآور شد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اقدام به ریل گذاری و تسهیل شرایط رشد و توسعه می کند و شرکت های زیرمجموعه در قالب طرح ها و برنامه های خود، ارتقای جایگاه معدن و صنایع معدنی را رقم می زنند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: معاونت طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، به نقش آفرینی متناسب با اهداف چشم انداز خواهد پرداخت.

وی در پایان سخنانش ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات محمد آقاجانلو معاون پیشین طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، آرزوی توفیق برای حسام مقدمعلی معاون جدید این سازمان کرد. جعفری اظهار امیدواری کرد که با استفاده از تجارب گذشته شرایط رو به رشدی ایجاد شود.

محمد آقاجانلو معاون پیشین ایمیدرو، از همکاری متقابل و صمیمانه معاونت ها و مدیریت های این سازمان در طول دوره فعالیت ایشان، قدردانی کرد. حسام مقدمعلی معاون جدید ایمیدرو نیز در سخنانی، با یادآوری همکاری های نزدیک با معاونت های ایمیدرو طی سال های گذشته، اظهار امیدواری کرد که مسیر پیش رو با انرژی مضاعفی طی شود.

در این مراسم، جمشید ملارحمان و علی اصغر یوسف نژاد اعضای هیات عامل و همچنین علی اصغرزاده مدیر اکتشاف، سعید پیرمرادی مدیر صنایع معدنی، منیژه غلامرضایی مدیر زیرساخت، امید امامی مدیر اکتشاف و محمد سپهر مدیر روابط عمومی ایمیدرو، طی سخنانی با ابراز تشکر از اقدامات مدیریتی آقاجانلو، آرزوی موفقیت برای مقدمعلی معاون جدید سازمان کردند.

در انتهای این مراسم، با اهدای لوحی از زحمات و تلاش های مهندس آقاجانلو تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر