|
کدخبر: 205525

پیشگامی فولاد مبارکه در توسعه فولاد سبز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه متالکس می‌تواند در توسعه فولاد سبز که شرکت فولاد مبارکه پیشگام آن است، موثر باشد.

صنعت و معدن پیشگامی فولاد مبارکه در توسعه فولاد سبز

حسن قاضی عسگر اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته پس از مدتی وقفه به علت کرونا برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی برای عرضه دستاورد‌های کشور در زمینه فولاد است و به علت بیماری کرونا نتوانستیم از ظرفیت بیشتر کشور‌های خارجی بهره‌مند شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه متالکس به انتقال تجربیات و عرضه محصولات منتج می‌شود، گفت: استقرار بیش از ۶ هزار واحد ریخته گری در استان اصفهان به همراه دو شرکت معظم فولادسازی کشور می‌تواند زمینه رشد و توسعه این صنعت استراتژیک را از طریق این نمایشگاه موجب شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه صنایع کم آب بر در استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه متالکس می‌تواند در توسعه فولاد سبز که شرکت فولاد مبارکه پیشگام آن است، موثر باشد. شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی کشور با احداث نیروگاه خورشیدی، مسیر تحقق فولاد سبز در کشور را دنبال می‌کند و برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در تحقق این هدف، مهم باشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها