|
کدخبر: 190687

تقدیر رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد از سنگ آهن بافق

رئیس دانشگاه پیام نور واحد بافق صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی لوح تقدیر مهدوی نژاد رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد را به وی تقدیم کرد و از مساعدت این مجموعه در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد.

صنعت و معدن تقدیر رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد از سنگ آهن بافق

ابراهیمی رییس دانشگاه پیام نور مرکز بافق و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دیدار با رضا فلاح مبارکه با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مانند همیشه با مساعدت،همراهی و پشتیبانی و نگاه ویژه در بحث علم به ویژه کنکور سراسری طی ۲ سال گذشته در شرایط کرونایی مجموعه پیام نور را کمک نمود،افزود: به یاری خدا سال آینده با ریشه کنی این بیماری کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به کیفیت بسیار خوب کنکور سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان بافق گفت:  تمام تلاش خود را نمودیم تا این تورنمنت بزرگ با رعایت پروتکل های بهداشتی و در آرامش برگزار شود که با پشتیبانی و همراهی مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن توانستیم کنکور سراسری 1400 را با کیفیتی بسیار خوب برگزار نماییم.

سپس مدیرعامل شرکت سنگ آهن ضمن خوش آمدگویی بیان کرد: وظیفه ما فراهم سازی بهترین شرایط و آرامش برای دانش آموزان شهرستان بافق در گذراندن کنکور بود و اکنون هر فرد براساس تلاشی که نموده نتیجه را دریافت خواهد کرد .

فلاح مبارکه افزود: شرکت سنگ آهن از ظرفیت ها و پتانسیل خود برای خدمت به شهرستان به ویژه آموزش و پرورش و آموزش عالی بکار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ محمود کمالی زارچ معاون دانشگاه پیام نور استان یزد با ارسال لوح تقدیر از مساعدت و تلاش های سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در برگزار کنکور سراسری ۱۴۰۰  تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها