|
کدخبر: 167517

گهر زمین بازهم رکورد شکست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهر زمین در سالی که با عنوان «تولید، مانع زدایی‌ها، پشتیبانی‌ها» نام گرفته ثبت رکورد تولید ۴۲۵۰۰۰ تن کنسانتره در فروردین‌ماه که بیشترین عدد ثبت شده از ابتدای بهره‌برداری خطوط کنسانتره است.

صنعت و معدن گهر زمین بازهم رکورد شکست

این رکوردشکنی در شرایطی رخ داده که تحریم‌ها و کرونا، بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را در کشور با محدودیت‌های گسترده مواجه کرده است اما با وجود همه‌ تنگناها، با تلاش شبانه روزی موفق به دستیابی به این رکورد جدید شدیم.

تولید کنسانتره یعنی تامین خوراک اصلی کارخانجات فولاد، یعنی آهن‌آلات ساختمانی و رونق مسکن و پل‌سازی، یعنی مواد اولیه‌ کارخانجات خودروسازی، یعنی فراهم شدن امکان فعالیت صدها کارخانه‌ی کوچک و بزرگ تولید لوازم خانگی، یعنی گردش چرخ اقتصادی در کشو و نظامی که می‌خواستند با تحریم، چهل سالگی تاسیس خود را نبیند و اینک، با اقتدار و استقامت و تدبیر، در مسیر شکوفایی پیش می‌رود.

مدیرعامل و هییت مدیره گهرزمین، این موفقیت مهم را خدمت خانواده بزرگ گهرزمین که با تلاش و فعالیت خود که شرکت را به این رکورد رساندند تبریک گفته و از آنها تشکر نمود

لازم به ذکر این که شرکت گهرزمین بزرگترین معدن سنگ اهن روباز در کشور و خاورمیبانه می باشد که ذخایر شناخته شده این معدن عظیم بیش از ۶۴۳میلیون تن براورد شده است . این معدن که در منطقه گلگهر سیرجان قرار دارد با 50نفر کارگر کار خود را آغاز کرده و هم اکنون و  طی هفت سال گذشته با تلاش جهادگونه مجموعه کارکنان میزان اشتغال آن به بالای هفت هزار نفر رسیده  و مهم تر اینکه به عنوان معین (یاور ) اقتصادی توانسته در قالب مسئولیت اجتماعی خدمات زیرساختی در راستای تولید و اشتغال پایدار را ایجاد نموده است.

ارسال نظر