|
کدخبر: 147468

آلومینیوم ایران صادرکننده نمونه ۹۹ شد

در بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات ایران و آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه ملی کشور در سال ۹۹ که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی ایران برگزار گردید، مهندس مجیدی مدیر عامل ایرالکو، تندیس و لوح صادرکننده نمونه سال را از جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت نمودند.

صنعت و معدن آلومینیوم ایران صادرکننده نمونه ۹۹ شد

اراک -کمال آبادی: شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به عنوان صادرکننده نمونه سال ۹۹  انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینیم ایران (ایرالکو) مراسم روز ملی صادرات، با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل ایرالکو، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از صادرکنندگان کشور برگزار شد.

عکس خبر ایرالکو

در بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات ایران و آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه ملی کشور در سال ۱۳۹۹که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی ایران برگزار گردید،  مدیر عامل ایرالکو، تندیس و لوح صادرکننده نمونه سال را از جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

گواهینامه ایرالکو

در این مراسم که برای نخستین بار توسط اتاق بازرگانی ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی برگزار گردید،  علی ملایی، معاون کسب‌وکار اتاق ایران گزارشی از روند انتخاب صادرکننده نمونه و ممتاز ارائه داد و پس از سخنرانی های مدعوین، منتخبان تندیس و لوایح تقدیر خود را دریافت نمودند.

در پایان از تمبر یادبود مراسم رونمایی گردید.

کسب عنوان ارزشمند و افتخارآفرین صادرکننده نمونه ملی سال ۱۳۹۹ توسط شرکت آلومینیوم ایران که در سایه برنامه ریزی صحیح، تلاش و کوشش ستودنی و شبانه روزی اعضاء محترم هیات مدیره، مدیر عامل محترم و کلیه کارکنان و کارگران سخت کوش ایرالکو بدست آمده را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

منبع: روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران

منبع: شرکت آلومینیوم ایران
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها