|
کدخبر: 144302

فروش و ارسال اولین محصول گندله سه چاهون بافق به اصفهان

مدیر کارخانه گندله سازی سه چاهون با اعلام اینکه کارخانه گندله سه چاهون پس از توقف و بررسی مشکلات جزئی موجود، مجدد کوره آن راه اندازی شده و برای اجرای طرح پرفورمنس و تحویل از پیمانکار آماده می شود.

صنعت و معدن فروش و ارسال اولین محصول گندله سه چاهون بافق به اصفهان

ایرج آقاجانی مدیر کارخانه  گندله سازی سه چاهون از شروع راه اندازی موفقیت آمیز مرحله دوم کوره گندله سه چاهون خبر داد و گفت: در راستای راه اندازی مجدد کوره کارخانه ۵ میلیون تنی گندله سازی سه چاهون پس از توقف کوتاه و بررسی مشکلات موجود روز گذشته مجدد تجهیزات فرایندتولیدگندله شروع به کار کرد.

آقاجانی اظهار داشت: از آنجایی که طرح پرفورمنس بزودی انجام می شود و دو شرکت پیمانکارسازه های صنعتی آذران و بخش اصلی کارخانه که به عهده شرکت پیمانکاری فکور صنعت تهران با مجموعه تیم راه اندازی زیر مجموعه آنها و با نظارت مشاور مبتکران شهرصنعت است باید با رفع مشکلات و موانع پروژه، طرح پرفورمنس را اجرا و پروژه را تحویل شرکت سنگ آهن مرکزی دهند.

وی افزود: علیرغم تحریم و عدم حضور سوپر وایزرهای تامین کننده تجهیزات و بحث کرونا،در همین مدت کوتاه حدود۷۰هزارتن محصول در محل دپو شده است و با توجه به آنکه محصول پر مشتری می باشد 50 هزار تن آن توسط یکی شرکتهای فولادی اصفهان خریداری و در چند روز آینده بارگیری و ارسال می شود.

مدیر کارخانه  گندله سازی سه چاهون اظهار داشت: این امر تحول بزرگی را در شهرستان،استان و کشور ایجاد خواهد کرد و امیدواریم با مساعدت و همراهی همه جانبه بتوانیم به هدف اصلی پروژه دست یابیم.

ارسال نظر