|
کدخبر: 67890

رئیس سازمان نظام مهندسی در نمایشگاه بین‌المللی ماینکس ۲۰۱۹ خبر داد؛

۳ هزار میلیارد تومان وام کم بهره برای معدنی‌ها

هشتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی و هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی امروز ۱۵ مهرماه در مصلای تهران با حضور داریوش اسماعیلی، رئیس سازمان نظام مهندسی ایران، خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو آغاز به کار کرد.

گسترش‌نیوز: داریوش اسماعیلی رئیس نظام مهندسی ایران در این کنفرانس گفت: ما به دنبال این هستیم که اتصال بین دانشگاه و معدن را ایجاد کنیم مشکلات بخش معدن را استخراج کنند در دانشگاه‌ها صاحبان دانش شناسایی شوند با آنها و ارتباط برقرار شود. برای حل مشکلات به یک نتیجه برسیم.

وی در ادامه با بیان این که سرفصل‌های دروسی که امروز در برخی دانشگاه‌ها تدیس می‌شود در بخش معدن متالورژی و نقشه برداری متناسب با نیاز‌های بخش معدن نیست و ما به دنبال به روز کردن سرفصل‌های دروسی دانشگاهی با کمک وزارت علوم هستیم.

اسماعیلی گفت: حمایت از بیمه محصولات معدنی به ۵۰۰ هزار میلیارد افزایش پیدا کرده است و تا ۳هزار میلیارد تومان می‌توانیم وام کم بهره به معدنی‌ها پرداخت کنیم و این قطعا کار ساز خواهد بود.

وی افزود: در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای بخش معدن تسهیلاتی را برای پژوهش در نظر گرفته‌ایم و تا ۲۰ درصد از حقوق دولتی معدنی‌ها بخشیده خواهد شد اگر در زمینه تحقیقات فعالیت پروژه هایی را به انجام برسانند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها