|
کدخبر: 99762

امنیت در این معادن عالی است!

بسیاری از کشورها برای کمک به کنترل شیوع همه گیری ویروس کرونا، دستورات توقف کامل یا جزئی را اجرا کرده‌اند که این تصمیم منجر به توقف فعالیت در معادن در سراسر جهان شده است. در آغاز ماه آوریل، عملیات بیش از ۱۶۰۰ معدن در سراسر جهان به حالت تعلیق در آمد.

شهر خبر امنیت در این معادن عالی است!

از آنجا که کشورها شروع به کنترل ویروس و ایجاد استراتژی هایی برای شروع مجدد فعالیت‌های اقتصاد می‌کنند، برخی از معادن مجاز به راه‌اندازی مجدد با نیاز به فعالیت با ظرفیت محدود هستند. با توجه به ترس از شیوع‌های جدید، و نگرانی اتحادیه‌های معدن در مورد ایمنی کارگران در هنگام بیماری همه گیر، شرکت‌ها اقدامات ایمنی شدید را برای جلوگیری از انتقال ویروس در سایت‌ها اجرایی کرده‌اند.

چه از طریق معرفی اقدامات دوردست اجتماعی در معادن، افزایش امکانات بهداشتی، یا زیرساخت اسکن حرارتی و آزمایش، در اینجا تغییراتی است که شرکت‌های معدنکاری در فعالیت‌های خود در دنیای پس از توقف ایجاد کرده‌اند.

آنگلو امریکن

شرکت معادن چند ملیتی آنگلوآمریکن تعدادی از عملیات معدنی خود را با اقدامات کنترل کرونا محدود کرده است. این شرکت مجبور شده با کارگران کمتر در معادن مس خود در شیلی، معادن آهن در افریقای جنوبی و عملیات زغال سنگ در استرالیا فعالیت کند.

در به روزرسانی این اقدامات، مدیرعامل آنگلوامریکن اظهار کرد: “اطمینان از ایمنی مردم، خانواده‌های آنها و جوامع میزبان ما همچنان که در پاسخگویی به بیماری همه گیر کرونا، اولویت همه تصمیم گیری‌های ما است.”

وی گفت: “بسیاری از سایت‌های ما در سراسر جهان به فعالیت خود ادامه می‌دهند اما برروی موضوع ایمنی از طریق اقدامات بهداشتی متمرکز شده‌اند. ما تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از امنیت و یکپارچگی دارایی‌های خود برای بلند مدت انجام می‌دهیم که این موضوع توانایی ما را برای بازگشت سریع عملیات‌های آسیب دیده به سطوح عادی تولید در صورت لزوم حفظ می‌کند.

این شرکت برنامه آگاهی و پشتیبانی از سلامتی WeCare، به منظور ارائه پشتیبانی و محافظت از رفاه ۹۰، ۰۰۰ کارمند و پیمانکار انگلوامریکن در سراسر جهانارائه کرده است. بخشی از برنامه WeCare به کارمندان کمک می‌کند تا چگونگی محافظت از خود و دیگران در برابر ویروس را بهتر درک کنند و راهنمایی هایی در مورد نحوه مدیریت سلامتی خود در صورت مثبت بودن تست کرونا ارائه می‌دهد.

در حالی که کشورهای مختلف اقدامات و دستورالعمل‌های مختلفی را برای فعالیت مشاغل از طریق همه گیر وجود دارد، آنگلوامریکن اظهارکرد که اقدامات خود در زمینه دوردست اجتماعی و بررسی دما را در فعالیت‌های خود در استرالیا پیاده کرده است. همچنین در افریقای جنوبی فقط در مناطقی فعالیت می‌کند که می‌داند اقدامات ایمنی کافی را می‌توان در آن اعمال کرد. این شرکت همچنین از تلاش‌های جامعه از جمله تهیه بسته‌های غذایی به خانواده‌های قرنطینه شده و اهدای ضدعفونی دستی و ماسک صورت به جوامع حمایت می‌کند.

ریوتینتو

به عنوان بخشی از تلاش‌های ریوتینتو علیه کرونا، این شرکت اقدام به تولید دستگاه ضدعفونی‌کننده دست کرده است. ریوتینتو با داشتن مواد ضدعفونی‌کننده برای شستشوی دست، به عنوان وسیله اصلی محدود کردن شیوع کرونا استفاده می‌کند. ریوتینتو تاکنون بیش از ۷۰۰۰ لیتر ضد عفونی‌کننده دست را در شش مکان در استرالیا، کانادا، نیوزلند و امریکا تولید کرده است.

ریو تینتو در برخی از عملیات خود سعی کرده است تا تست کرونا را در محل انجام دهد.

در ۱۰ می‌، این شرکت اعلام کرد که معدن الماس Diavik در مناطق شمال غربی کانادا از قابلیت آزمایش برخوردار بوده است. این شرکت آزمایشگاهی در محل را در Diavik برای آزمایش کارمندان و پیمانکاران کرونا با همکاری مدیر کل بهداشت عمومی مناطق شمال غربی و همکاری با کارشناسان بهداشت عمومی غیر انتفاعی GuardRX نصب کرد.

در سراسر عملیات ریوتینتو، سایر اقدامات احتیاطی از جمله کار از راه دور، کاهش فرکانس مسافرتی به مکان‌ها و مکان‌ها، پروتکل‌های مسافت فیزیکی و اقدامات تمیز‌کننده اضافی انجام شده است. این شرکت همچنین استفاده از پروازهای چارتر را آغاز کرده است، بنابراین کارمندان و پیمانکاران در پروازهای تجاری در معرض ویروس قرار ندارند.

BHP

BHP در پاسخ به بیماری همه گیر کرونا نیز فعال عمل کرده و یک تیم مدیریت بحران به رهبری مدیرعامل شرکت مایک هنری راه‌اندازی کرده است. علاوه بر اقدامات دوردست و افزایش پروتکل‌های نظافت و بهداشت، این شرکت در کار خود غربالگری سلامت را انجام داده است. در صدر اقدامات بهداشتی، BHP اقدامات مختلفی را برای حمایت از بهداشت روانی کارمندان و خانواده هایشان انجام داده است. این شرکت خدمات مشاوره‌ای محلی و طیف وسیعی از مبارزات و ابزارهای ارتباطی آنلاین را برای پشتیبانی از سلامت روان نیروی کار خود معرفی کرده است.

BHP همچنین در صدر اقدامات ابتکاری آزمایش در استرالیا قرار داشته است.

منبع: صنعت کار

ارسال نظر