|
کدخبر: 316474

دانلود سریال گناه فرشته قسمت دوم نسخه کامل با لینک مستقیم

سریال گناه فرشته با استارت توفانی و بسیار خوبی که در قسمت اول از خود به جای گذاشت همینک به قسمت دوم رسیده است. گناه فرشته نشان داد که اثری درخشان، جذاب و تماشایی است و حرف های بسیاری برای گفتن دارد. اگر این سریال بتواند همین روند را در ادامه نیز حفظ کند قطعا از موفق ترین آثار امسال خواهد بود. به جز قسمت دوم گناه فرشته، قسمت هفتم سریال دفتر یادداشت، قسمت اول برنامه اسکار و پس از چندی سریال بازنده هم در این هفته قابل تماشا و دانلود خواهند بود!

  • فسمت 2 سریال گناه فرشته

قسمت اول سریال گناه فرشته از 1 دی ماه 1402 به وسیله سایت کول دانلود پخش شد و با استقبال بی نظیر مخاطبین و علاقمندان همراه شد. روایت قصه گوی داستان، در کنار داستان جذاب و تماشاگر پسند که دقیقا از همان سکانس نخست، بیننده را همراه خود می کند، مهم ترین نقطه قوت این سریال است.

اپیزود نخست سریال گناه فرشته در جایی آغاز می شود که فرشته خادم (با بازی پردیس پورعابدینی) از خانه ای مجلل و بزرگ که بعدا مشخص می شود که متعلق به فردی به نام امیر عشیری بوده می باشد، با دستان و لباس هایی آغشته به خون و با حالتی سراسیمه و آشفته بیرون می آید و شروع به دویدن می کند.

همین کاشت سوال ها در ذهن مخاطب و از آن سو بیننده را حریص کردن برای تماشای ادامه داستان است که گناه فرشته را از دیگر آثار یکنواخت و بدون هیجان که گویی هدف خاصی را دنبال نمی کنند، متمایز می کند.

پس از این سکانس است که به این نتیجه می رسیم که واقعا قتلی توسط فرشته رخ داده است و بنابراین حدسیات پیشین که گمان می کردیم فرشته بی گناه است منتفی شده است. ولی با باز شدن پای حامد به ماجرای این پرونده و پیشینه ای که از دارودسته مقتول دارد و ایستادگی مقابل همسرش که وکالت آن ها را به عهده گرفته، ماجرا رفته رفته در ذهنمان شکل دیگری پیدا می کند.

کمی که پیش تر می رویم ولی با روایت جدیدی که از زبان فرشته، می شنویم و مشخص می شود که باز هم اشتباه کرده بودیم و زود قضاوت کرده ایم، این همان تعلیقی است که حامد عنقا در قسمت اول ایجاد کرده تا نتوانیم به راحتی از کنار سریال بگذریم. دقیقا اتفاقی که برای سریال آقازاده هم افتاده بود و آن سریال را هم به یکی از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی بدل کرده بود.

سریال گناه فرشته با گذشت تنها یک هفته و پخش یک قسمت، نشان داد که حرف های بسیاری برای گفتن دارد و قطعا یکی از مهم ترین و حتی شاید بتوان گفت مهم ترین سریال امسال خواهد بود. این سریال به دلیل مجموعه روایی و داستان های درهم تنیده جذاب که به خوبی در هر اپیزود بازگشایی می شود می تواند مخاطبین بسیاری را به سمت خود بکشاند و محبوب همگان شود.

گناه-فرشته

بازیگران گناه فرشته

آشا محرابی , امیر آقایی , امیرحسین هاشمی  , بهروز رضوی , پردیس پورعابدینی , دیبا زاهدی , سامیه لک , شهاب حسینی , فخرالدین صدیق شریف , فرید سجادی حسینی , لادن مستوفی , مهدی سلطانی , مهرداد ضیایی , نفس بازغی , جعفر دهقان , جمشید گرگین کستینگ و بازیگران سریال پرشمار و پرستاره گناه فرشته را تشکیل داده اند.

خلاصه داستان

آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه! شعار سریال این است: “برای فرشته دعا کنید”

زمان پخش

سریال گناه فرشته ساعت هشت صبح آدینه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

در قسمت اول گناه فرشته چه گذشت؟

اپیزود نخست سریال گناه فرشته در جایی آغاز می شود که فرشته خادم (با بازی پردیس پورعابدینی) از خانه ای مجلل با دستان و لباس هایی آغشته به خون و با حالی سراسیمه و آشفته بیرون می آید و مستقیم به کلانتری محل می رود. در آن جا وی ماجرای قتل امیر عشیری را شرح می دهد ولی در نهایت وی دستگیر می شود و پس از تحقیقات اولیه وی به اتهام قتل زندانی می شود. چندین جلسه از دادگاه رسیدگی به قتل نیز برگزار می شود و در همه آن ها فرشته به قتل متهم و در نهایت به اعدام محکوم می شود! هیچ کس بی گناهی وی را باور نمی کند! در ادامه ولی داستان به زمان حال که حدود یک سال بعد می شود می آید. حامد تهرانی (با بازی شهاب حسینی) مشغول دفاع از یک متهم اقتصادی است که اتهام او فساد مالی و به دست آوردن ثروت هنگفت از راه خلاف قانون بوده است. وی با کاری که خود آن را “شعبده بازی” می خواند، وی در نگاه بهت آمیز همگان و در حضور سیل خبرنگاران، از اتهام ذکر شده تبریه می کند و نام وی به عنوان یک وکیل موفق بیش از پیش بر سر زبان ها می افتد. در یکی از روزهایی که حامد در رفتر وکالت خود با همکارانش مشغول صحبت هستند، فردی وارد می شود که آرامش او را بهم می ریزد. فرشته با اجازه از عشیری بزرگ و در واقع با دستور خودش در حال ترک کردن خانه بود که درست در همین لحظه که در آشپزخانه مشغول مرتب کردن لباسش بود، متوجه صداهایی می شود. هنگاهی که به حیاط می آید متوجه چاقو خوردن عشیری می شود ولی تا به خود می آید با ضربه یک جسم سخت که بعده ها مشخص می شود جسمی کریستالی بوده است، بی هوش می شود. فرد قاتل که چهره اش دیده نمی شود و دستکش به دست دارد با صحنه سازی، چاقو را در دستان فرشته گذاشته و خون های ریخته شده را بر روی دست و لباس او آغشته می کند تا صحنه طبیعی تر جلوه داده شود! پس در این جا برای مخاطب مسجل می شود که فرشته بی گناه است و قاتل فرد دیگری است! همچنین در پرونده و بر پایه تحقیقات پزشکی قانونی مشخص شده بود که فرد قاتل با دست چپ اقدام به چاقو زدن به عشیری کرده بوده، ولی به گفته عنایت، دخترش راست دست است. حامد با تیزهوشی و درست در حالی که با فرشته گرم صحبت بود به طوری کاملا ناگهانی خودکاری که در دستش بود را بر روی میز به سمت فرشته می اندازد تا واکنش غیرارادی وی را ببیند که در نهایت فرشته با دست راست اقدام به مهار خودکار می کند و از این جا حامد یقین پیدا می کند که وی راست دست است! چرا که بر پایه گزارش های پزشک قانونی، فرد ضارب به امیر عشیری، چپ دست بوده است. ولی چه کسی است که نداند این به هیچ وجه نمی تواند پایان ماجرای فرشته باشد و وی همچنان محکوم به اعدام است! در این جا قسمت نخست گناه فرشته پایان می یابد. حال باید دید که در قسمت دوم سریال گناه فرشته چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت 2 سریال گناه فرشته می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

  • طریقه و نحوه دانلود سریال گناه فرشته:

شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای سریال بسیار جذاب و تماشایی گناه فرشته اقدام کنید:

گناه-فرشته۱

چه بازیگرانی در دفتر یادداشت حضور دارند؟

آزیتا حاجیان , اردشیر رستمی , الهام پاوه نژاد , بیژن بنفشه خواه , پاشا رستمی , حسن معجونی , حسین سلیمانی , داریوش کاردان , رضا عطاران , ریما رامین فر , زهرا داوودنژاد , سوگل خلیق , سیامک انصاری , شمسی فضل الهی , فریبا متخصص , کاظم سیاحی , مریم سعادت , مینا ساداتی , نعیمه نظام‌ دوست

موضوع و خط داستانی سریال دفتر یادداشت درباره چه چیزی ست؟

ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده های جنایی درد می کند، پای آن ها ناخواسته به پرونده قتل‌‍ های زنجیره ای باز می شود… پرونده ای که با ورود آن ها آبستن حوادث خطرناک تری می شود، اما ماجرا پیچیده تر از این حرف هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه چیز و همه کس را از خاطر می برد.

زمان و تاریخ پخش دفتر یادداشت کی است؟

این سریال ساعت 12:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

  • طریقه و نحوه دانلود سریال دفتر یادداشت:

شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای قسمت 7 و سایر قسمت های سریال کمدی و جنایی دفتر یادداشت اقدام کنید:

گناه-فرشته۲

کست و بازیگران بازنده

پیمان قاسمخانی , رویا جاویدنیا , سارا بهرامی , صابر ابر , صدف اسپهبدی , علیرضا کمالی و محمد علی محمدی ترتیب کستینگ و بازیگران بازنده را تشکیل داده اند!

خلاصه داستان بازنده

 کارآگاه کیانی (با بازی علیرضا کمالی) ، درگیر پرونده‌ ای پیچیده می شود که رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می کند…

زمان پخش سریال بازنده

طبق گفته ها و شنیده ها باید از دی ماه 1402 منتظر پخش قسمت اول سریال بازنده در سایت کول دانلود باشیم!

  • راه های دانلود سریال بازنده:

جهت دانلود قسمت اول سریال بازنده به همراه سایر قسمت های این سریال که به زودی پخش می شود لطفا به لینک زیر مراجعه کنید. این سایت مرجع دانلود فیلم و سریال های روز ایران و جهان می  باشد:

-    سریال اسکار هم در راه است!

سریال ریالیتی-شو ایرانی اسکار جدیدترین پروژه مهران مدیری برای شبکه نمایش خانگی است. کارگردانی و اجرای این مسابقه را مهران مدیری بر عهده دارد و نیما شعبان نژاد نیز به عنوان نقش مکمل در این سریال حضور خواهد یافت.

گناه-فرشته۳

چه بازیگرانی در اسکار حضور دارند؟

بازیگران زیادی در اسکار شرکت کرده اند ولی اسامی برخی از آن ها بدین شکل می باشد: الیکا عبدالرزاقی, نعیمه نظام دوست, مهران غفوریان و همچنین مهران مدیری و نیما شعبان نژاد به گونه ثابت و به عنوان مجری و داوران در همه اپیزودهای اسکار حضور دارند.

داستان و موضوع مسابقه اسکار درباره چه چیزی ست؟

اسکار با حضور 5 کمدین مطرح در هر قسمت اجرا می شود. این برنامه از آیتم های مختلفی تشکیل شده است و شرکت کنندگان در هر آیتم با چالش ها و سوال های متعددی رو به رو می شوند. در نهایت در این مسابقه به افرادی که به مرحله فینال صعود می کنند جایزه اسکار اهدا می گردد!

 آشنایی با بازی اسکار

این گیم-شو که سبکی معمایی دارد از یک برنامه بریتانیایی به نام تسک مستر (Taskmaster) ساخته شده است. این برنامه با حضور 5 کمدین مطرح در هر قسمت اجرا می شود. این برنامه از آیتم های مختلفی تشکیل شده است و شرکت کنندگان در هر آیتم با چالش ها و سوال های متعددی رو به رو می شوند. در نسخه اصلی این مسابقه خارجی، پنج کمدین برای به چالش کشیدن خلاقیت و توانایی‌ های خود، فعالیت‌ هایی معین می‌ کنند. فعالیت‌ ها توسط الکس هورن مدیریت می‌ شود اما تسک مستر (طراح برنامه) همیشه حرف آخر را می‌ زند.

زمان و تاریخ پخش برنامه اسکار کی است؟

سریال اسکار از اوایل دی ماه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

  • شیوه و چگونگی دانلود سریال اسکار:

جهت دانلود برنامه اسکار، ما به شما این سایت را پیشنهاد می کنیم:

منبع: کول دانلود | CoolDl.Net

کول دانلود یکی از معتبرترین، به روزترین و در عین حال قدیمی ترین و سابقه دارترین وبسایت ها در زمینه پخش، توزیع و  دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی روز ایران و جهان است که سال هاست با داشتن مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه به صورت قانونی به عرضه آثار نمایش خانگی پرداخته است و در همه این سال ها در صف نخست و از بهترین و جامع ترین سایت ها در این زمینه بوده است. این وبسایت، عناوین ایرانی را در دو بخش فروش قانونی و طرح "رایگان ولی قانونی" و همچنین آثار خارجی را به صورت کاملا رایگان و با زیرنویس چسبیده و دوبله اختصاصی برای علاقمندان در بستری کاملا امن و آسوده مهیا کرده است. جهت رفاه حال کاربران، لینک های دانلود این سایت مستقیم، با سرعت بالا و همچنین بر روی سرورهای ایرانی (جهت دانلود نیم بها و ترافیک مصرفی کمتر شما کاربران گرامی) می باشد تا با خیال آسوده به دانلود فیلم های جدید بپردازید. پیشنهاد می کنیم که حتما از این وبسایت مفید و به روز بازدید به عمل آورید. این اطمینان را به شما می دهیم که تحت هیچ عنوانی پشیمان نخواهید شد. با کول دانلود همیشه به روز باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها