|
کدخبر: 310138

معیار تبلیغ سریال‌ها چیست؟

از هفته گذشته با همکاری ساترا و معاونت سیاسی صداوسیما، برخی سریال‌های شبکه نمایش خانگی در بخش‌های مختلف خبری معرفی می شوند؛ اما پرسش اینجاست معیار انتخاب این پروژه ها برای تبلیغ چیست؟

سینما و تلویزیون معیار تبلیغ سریال‌ها چیست؟

«سایه باز» و «فوفو مسافری از کامادو» دو مجموعه ای هستند که در این طرح با هدف معرفی سریال‌های شبکه نمایش خانگی در بخش‌های خبری صداوسیما، به معرفی آنها پرداخته شده است.

در ساعات اخیر برخی رسانه ها با طرح گمانه هایی، این اتفاق را به احتمال پخش این مجموعه ها از تلویزیون نسبت داده اند.

اخیرا سعید مقیسه، رئیس ساترا در گفت و گویی از کاندیدا شدن چهار مجموعه شبکه نمایش خانگی برای پخش از تلویزیون خبر داده بود.

حالا پیگیری‌ها از ساترا بیانگر آن است که هنوز نظر سازمان صداوسیما درخصوص سریال های پیشنهادی ساترا برای پخش از شبکه های تلویزیونی جمع بندی نشده است و به همین دلیل ساترا تا کنون نام هیچ یک از سریال های مد نظر خود را برای پخش از شبکه های تلویزیون اعلام نکرده است و گمانه زنی هایی که تا کنون در خصوص اسامی این سریال ها انجام شده است پیش بینی رسانه ها بر اساس نشانه هایی همچون معرفی برخی سریال ها از طریق بخش های خبری صدا و سیما است.

«سایه باز» سریالی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی یاور در ژانر درام ـ معمایی است که تصویربرداری آن در ایران و ترکیه انجام شده و پس از طی مراحل ساخت، به شبکه نمایش خانگی آمده است. این سریال چهارشنبه هر هفته در ساعت ۲۰ از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

مهدی هاشمی، همایون ارشادی، شقایق فراهانی، شبنم قلی خانی، فاطمه گودرزی، نیما شعبان‌نژاد، شکیب شجره، شاهد احمدلو و سام قریبیان از جمله بازیگران این سریال‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: برزو شمس، تاجر و برج‌ساز موفق، در شب جشن نام‌گذاری تنها نوه‌اش، با دوست قدیمی خود روبرو می‌شود. این ملاقات، زندگی گذشته برزو را برملا کرده و باعث دگرگونی زندگی او می‌شود.

سریال «فوفو مسافری از کامادو» نیز به کارگردانی میثم معراجی و تهیه‌کنندگی حسین بهمنی از مدتی پیش در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می شد و حالا به پایان رسیده است.

جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، بهراد خرازی، پاشا جمالی، رضا شفیعی‌جم، السا فیروزآذر، ستاره حسینی، سارا مقربی، محمدمهراد دادخواه با هنرمندی یدالله شادمانی، مجید افشاری، لاله صبوری و یوسف صیادی از جمله بازیگرانی هستند که در «فوفو مسافری از کامادو» نقش‌آفرینی کرده‌اند. همچنین فربد عشقی، ویهان معراجی و تامارا یکتا بازیگران کودک این سریال هستند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها