|
کدخبر: 242573

صمیمیت گلوریا هاردی با خواهر شوهرش + عکس

جدیدترین تصویر از گلوریا هاردی عروس خانواده هنرمند سعید سهیلی به همراه خواهرشوهرش در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می بینید.

گلوریا هاردی متولد ۱۱ بهمن دهه ۶۰ در فرانسه، بازیگر است.او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده و یک همسر مشهور هم در عرصه بازیگری دارد.وی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است.

در جشنواره فیلم فجر یکی از موضوعات پرطرفدار تصاویر منتشر شده از حضور بازیگران در کنار همسر و یا اعضای خانواده شان است که خانواده هنرمند سهیلی، در میان برترین های این لیست قرار میگیرند، به خصوص که چند وقتی است دختران سهیلی کارگردان، نیز با حضور بیشتر خود در عرصه هنر، مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند.

صبا سهیلی، دختر بزرگتر سعید سهیلی در روز هشتم جشنواره فیلم فجر، همراه برادرش ساعد سهیلی و همسر برادرش گلوریا هاردی در اکران فیلم شهرک به کارگردانی علی حضرتی، مقابل لنز دوربین ها قرار گرفت.

یکی از صحنه هایی که بیشتر از باقی تصاویر از این حضور دیده شد، عکسی صمیمی از گلوریا هاردی و صبا سهیلی می باشد که لقب عروس و خواهر شوهر جذاب را به خود اختصاص داده است.

 

گلوریا -هاردی

 

منبع: ساعدنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها