|
کدخبر: 230769

عکس خاص دنیا مدنی در کنار پیکان پرنده!

رکنا؛ دنیا مدنب عکسی با ماشینی خاص انداخته و منتشر کرده است که همه بهت زده شده اند.

سینما و تلویزیون عکس خاص دنیا مدنی در کنار پیکان پرنده!

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و طراح است دنیا مدنی فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد دنیا مدنی در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارند دنیامدنی در سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۲ ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس ، بازیگری را تجربه کرد دنیا مدنی در ماه رمضان ۱۳۹۷ با حضور در سریال رهایم نکن کنار چهره هایی چون امین تارخ ، فریبا متخصص و محمدرضا هدایتی با نقش فرناز به شهرت رسید

 دنیا مدنی بازیگر خوش چهره و بی حاشیه در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری جالب را از خود در کنار یک ماشین حیرت انگیز با درهای عجیب منتشر کرد.

دنیا مدنی و فرصت ویژه

دنیا مدنی تا امروز در پشت صحنه آثار نمایشی متعددی حضور داشته و در سینما نیز نقش‌آفرینی کرده، اما نقش فرناز در سریال رهایم نکن، نخستین تجربه تلویزیونی او در مقام بازیگر است.

مدنی درباره حضورش در این سریال و ارتباط با مخاطبان پرشمار تلویزیون به می‌گوید: پیشنهاد بازی در این سریال برای من یک فرصت بود که اگر آن را قبول نمی‌کردم این شانس را از خودم گرفته بودم.

دنیا -مدنی

کار کردن با آقای عسگرپور به عنوان کارگردانی با تجربه و حرفه‌ای همیشه پیش نمی‌آید. اساسا حضور در تلویزیون و ارتباط با مخاطبان گسترده آن و همچنین بازی در سریال‌های رمضانی که معمولا بینندگان زیادی دارند، فرصتی طلایی است.

وقتی تماشاگر در داخل خانه بازیگر را تماشا می‌کند، همه چیز برایش ملموس‌تر است و حس همذات‌پنداری بیشتری دارد. به مدت ۳۰ شب، هر شب با تماشاچی بودن فرصت خوبی برای بازیگر است تا بتواند خودش را از جنبه‌های گوناگون بشناسد.

 

منبع: وقت صبح

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها