|
کدخبر: 225927

کیم کارداشیان وکیل می شود!

کیم کارداشیان مدل و ستاره تلویزیون اخیرا به ۷۱ میلیون مخاطب حساب کاربری توییتر خود خبر داد که در یک آزمون وکالت قبول شده است. او اعتراف کرده که آماده شدن برای این‌کار اصلا آسان نبوده است.

سینما و تلویزیون کیم کارداشیان وکیل می شود!

کیم کارداشیان مانع دیگری را در تلاش غیرمتعارف خود برای وکیل شدن برطرف کرده است.

این ستاره تلویزیونی ریلتی‌شو و کارآفرین در توییتی نوشت که امتحان دانشجویان سال اول حقوق کالیفرنیا را گذرانده است - آزمونی یک روزه برای مشتاقان وکالت در این ایالت که مسیر سنتی حضور در یک دانشکده حقوق معتبر را در پیش نگرفته‌اند.

کارداشیان برای ۷۰.۷ میلیون دنبال‌کننده توییترش نوشت: «خدای من! من در آزمون وکالت (BABY BAR) قبول شدم!!!! » او ادامه داد: «برای کسانی که از مسیری که در رشته حقوق طی کرده‌ام، بی‌خبر است، می‌گویم که این اصلا آسان نبود و آن را دودستی تقدیمم نکرده‌اند.»

قبولی در این آزمون به این معنی است که کارداشیان می‌تواند تحصیلات حقوقی خود را ادامه دهد و در آزمون کامل وکالت شرکت کند.

او در سال ۲۰۱۹ گفت که در حال تحصیل برای وکیل شدن از طریق برنامه تحصیلی یک دفتر حقوقی است که در آن وکلای بالقوه زیر نظر یک وکیل یا قاضی باتجربه آموزش می‌بینند.

کالیفرنیا از جمله ایالت‌هایی است که چنین برنامه‌ای دارد و تنها ایالتی است که این آزمون را برگزار می‌کند.

اطلاعات کافی از میزان قبولی در آزمون ۲۶ اکتبر که کارداشیان در آن شرکت کرد، در دسترس نیست، اما تنها ۲۱ درصد از افرادی که در ماه ژوئن در آزمون شرکت کردند، قبول شدند.

مرکز وکلای ایالتی کالیفرنیا اعلام کرد که نتایج آزمون محرمانه است و نمی‌تواند تایید کند که کارداشیان قبول شده است.

کیم کارداشیان به جمع ابرثروتمندان پیوست

پدر کیم کارداشیان، رابرت کارداشیان وکیل بود و در جریان محاکمه اتهام قتل او.جی. سیمپسون در تیم دفاع او حضور داشت. کیم قبلا گفته بود که می‌خواهد وکیل شود تا روی اصلاحات قوانین کیفری کار کند.

او زیر نظر دو وکیل، ارین هنی و جسیکا جکسون آموزش دیده است. کارداشیان در توییتر از آنها تشکر کرد و گفت که او را همراه خود به دادگاه برده‌اند تا جلسات آنها را مشاهده کند.

کارداشیان همچنین گفت که پیش از این، سه‌ بار در امتحان مردود شده است. بنابراین او فقط همین یک شانس را داشت: کالیفرنیا معمولا به افراد اجازه می‌دهد فقط سه بار در امتحان دانشجویان سال اول حقوق شرکت کنند، اما به کسانی که در امتحان ژوئن ۲۰۲۰ مردود شدند، به دلیل همه‌گیری کرونا یک فرصت اضافی داد.

استیو کالاندریلو، استاد حقوق دانشگاه واشنگتن که به کارداشیان در مورد قراردادها از طریق زوم آموزش می‌داد تا برای آزمون آماده شود، گفت: «من برای او بسیار خوشحالم. او به مدت دو سال سخت کار کرد. امتحان آسانی نیست.»

 

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها