|
کدخبر: 225581

«چکامه چمن ماه» تصاویر ناهنجار از خود منتشر کرد+عکس

چمن ماه به تازگی چند عکس از خود با لباس هایی که پوشش مناسب و کاملی ندارد منتشر کرد، که دیگر به جای کشف حجاب باید گفت که کشف لباس کرده است.

سینما و تلویزیون «چکامه چمن ماه» تصاویر ناهنجار از خود منتشر کرد+عکس

چکامه چمن ماه بازیگر ایرانی که چند سال پیش با رویای بازیگر بین‌المللی شدن از ایران رفت. در ابتدای کار توانست به سعید کریمیان (مدیر به قتل رسیده جم) نزدیک شود و چندین فیلم بازی و نویسندگی کند. دیری نگذشت که چکامه چمن ماه با مدیران این شبکه به مشکل برخورد و بعد از اینکه مدیر ارشد جم در ترکیه کشته شد همکاری خانوم چکامه چمن ماه با این شبکه به پایان رسید. او در از بازیگرانی بود که در سینما و تلویزیون ایران خیلی نقش مهم و پررنگی ایفا نکرد و همیشه جزو بازیگران نقش مکمل و یا حتی به عنوان بازیگر درجه چندم آثار تلویزیونی و سینمایی ایفای نقش می‌کرد.

خانوم بازیگر بعد جزو نخستین بازیگرانی بود که گول سراب شبکه جم را خورد و راهی ترکیه شد و در همان بدو امر حجاب از سر برداشت و عکس و تصاویری با شرایط نامناسب از خود منتشر کرد. البته بعد از چکامه بازیگران دیگری هم بودند که به جم پیوستند که معروف‌ترین آنها رابعه اسکویی، رامسین کبریتی و البته مهدی مظلومی کارگردان شناخته شده مجموعه‌های طنز بودند که تمامی این افراد بعد از چند سال ابراز پشیمانی کردند و یا دوباره به ایران آمدند و یا مانند رامسین کبریتی کلا قید بازیگری را زدند و به سراغ زندگی خود رفتند.

چکامه+چمن+ماه+(1)

داستان چکامه اما متفاوت از این بازیگران بود و خانوم چمن ماه نه تنها به ایران برنگشت بلکه به انتشار عکس و تصاویر برهنه و کم لباس ادامه داد و حتی تلاش کرد تا به مانند صدف طاهریان وارد عرصه مدلینگ شود که در این حوزه هم به مانند بازیگری توفیق چندانی نداشت.

چکامه+چمن+ماه+(3)

چکامه برای اینکه تو چشم باشد و فالوورهای خود را زیاد کند و بتواند از طریق تبلیغات اینستاگرام درآمد کسب کند به تازگی تصاویر زشت و زننده از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها