|
کدخبر: 221136

«بی همه چیز» در صف اکران ایستاد!

در جلسه تازه شورای صنفی نمایش زمان اکران چهار فیلم در سینماهای کشور مشخص شد.

سینما و تلویزیون «بی همه چیز» در صف اکران ایستاد!

فیلم سینمایی «بندر بند» ساخته منیژه حکمت از ۱۰ آذرماه، «جنایت بی‌دقت» ساخته شهرام مکری از ۱۷ آذرماه، «بی همه چیز» ساخته محسن قرایی و «اتومبیل» از ۲۴ آذرماه روی پرده می‌روند.

«بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و جایزه بهترین فیلمنامه و جایزه ویژه هیائ داوران را گرفت. پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، باران کوثری و هادی حجازی‌فر بازیگران «بی همه چیز» هستند.

داستان فیلم «جنایت بی‌دقت»، که در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ونیز» موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه از منتقدان سینمایی شد، اشاره‌هایی به فاجعه آتش‌سوزی سینما رکس آبادان و قربانیان آن دارد. این فیلم درباره سینما و به‌ویژه ادای دینی به سینمای ایران محسوب می‌شود.

همچنین در جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد که سینما‌های سراسر کشور اجازه اکران کمتر از ۳ سانس برای هر فیلم را نداشته باشند، به جز سانس‌های ساعت‌های ۱۰ شب به بعد.

علاوه بر این اعضای شورای صنفی نمایش به مدیریت سازمان سینمایی پیشنهاد داده‌اند که تا پایان سال نسبت به پرداخت حمایت کرونایی برای آماده‌سازی پخش فیلم‌ها دست‌کم تا مبلغ یکصد میلیون تومان مساعدت شود.

بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم‌های سینمایی طبق آیین‌نامه اکران می‌توانند ۳۰ ثانیه تبلیغ تجاری در ابتدای نمایش داشته باشند.

 

 

 

منبع: شهرآرا نیوز

ارسال نظر