|
کدخبر: 221101

حمله تند «روزنامه جوان» به سیدجواد هاشمی

سیدجواد هاشمی با انتشار ویدئویی «داستان و پیام فیلم «شهر گربه‌ها» را مبارزه با ترامپ و خوی استکبارستیزی است» می‌داند.

سینما و تلویزیون حمله تند «روزنامه جوان» به سیدجواد هاشمی

روزنامه جوان نوشت: «روزگار عوض شده است! در سال‌هایی زندگی می‌کنیم که وجوه استکبارستیزی و شیوه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دچار تغییرات ماهوی شده و به شکل غیرقابل باوری همه مرزها را درهم نوردیده است و می‌توان با راه انداختن بساط قر و آواز در بین گربه‌ها و پلنگ‌ها هم سبوعیت و درندگی گرگ‌هایی مثل ترامپ تروریست را برای نسل جدید و قدیم تبیین کرد و هم «خوی استکبارستیزی» را به معنای تام تصویر کرد!

البته تنها کسانی اجازه ورود به ساحت استکبارستیزی و ترامپ‌شناسی را دارند که اولاً سابقه ۳۰سال مربیگری تربیتی داشته باشند، ثانیاً بارها در فیلم‌های مختلف سینمایی شهید شده باشند! عذر بدتر از گناه مصداق همین حرف است.

سیدجواد هاشمی باید بداند که اتفاقاً جامعه از کسی که ۳۰ سال سابقه مربی تربیتی بودن، شهید شدن در آثار متعدد سینمایی و برگزار کردن یادواره شهدا را دارد، توقع دارد به ارزش‌های جامعه و مظاهر آن بیشتر از دیگران پایبند باشد، خصوصاً اینکه آن بازیگر همه احترامی را که در جامعه کسب کرده مدیون همین نقش‌آفرینی به جای شهداست.»

بنابراین گزارش انتشار تیزر فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سیدجواد هاشمی در روزهای گذشته اعتراض‌ها و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است. سیدجواد هاشمی تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان این فیلم در واکنش به این اعتراض‌ها گفته است: به نظر می‌رسد کسانی که نسبت به محتوای فیلم «شهر گربه‌ها» معترض هستند و حتی برخی از آنها کمپینی را نیز علیه فیلم راه‌اندازی کرده‌اند، هنوز به تماشای این فیلم ننشسته‌اند! زیرا اگر اینگونه بود فروش فیلم «شهر گربه‌ها» حداقل از یک میلیارد گذشته بود. کار تیزرساز، ساخت کلیپی از بخش‌های جذاب فیلم برای جمعیت سینمارو است. کارگردان فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» اظهارکرد: به احترام معترضان به این فیلم، تعدادی از پلان‌هایی را که در تیزر استفاده شده است، حذف می‌کنم و فیلم را اصلاح خواهم کرد تا این تصور به وجود نیاید که برای من نظرات و عواطف دینداران و افراد مذهبی که همیشه به من لطف داشتند، مهم نیست.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر