|
کدخبر: 218481

حمایت قاطع وزیر ارشاد از تولیدات سینمایی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای شورای‌عالی تهیه‌کنندگان سینما گفت: در بحث اقتصاد سینما هیچ موضعی به جز حمایت از اهالی سینما ندارم.

سینما و تلویزیون حمایت قاطع وزیر ارشاد از تولیدات سینمایی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه، ما معتقد به گفت‌وگو با اهالی فرهنگ و هنر و سینماگران هستیم، گفت: من به‌دلیل سابقه تدریس و حضورم در دانشگاه به گفت‌وگو اعتقاد بسیاری دارم، زیرا بسیاری از مشکلات صرفاً با ایجاد فضای تعامل و گفت‌وگو قابل رفع شدن است.

رئیس شورای هنر شورای انقلاب فرهنگی، با اشاره به اینکه ایجاد فضای تعامل دو سویه یکی از سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی در حوزه فرهنگ و هنر است، افزود: ایجاد فضایی آرام و به دور از حاشیه برای زمینه‌سازی تولید آثار در حوزه سینما از جمله اهداف ما در این وزارتخانه است.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه از نقد استقبال می‌کنیم، افزود: من به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده‌ام تا تلاش کنم مشکلات اهالی فرهنگ و هنر را رفع کنم و وظیفه خود می‌دانم تا با تلاشی مضاعف حتی اجازه ندهم فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سراسر کشور لحظه‌ای متوقف شود.

وی در ادامه بر لزوم ایجاد نهضت تولید در فرهنگ و هنر تأکید کرد و گفت: ما باید میزان تولیدات خود را افزایش بدهیم و هیچ اشکالی ندارد که تعداد فیلم‌های تولید شده در سال افزایش پیدا کند.

 

منبع: کیهان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها