|
کدخبر: 216793

ورود پولاد کیمیایی به دنیای موسیقی+فیلم

پولاد کیمیایی از نوجوانی به موسیقی پرداخته و نوازندگی و خوانندگی بخش مهمی از زندگی او در تمام این سال‌ها بوده است.

سینما و تلویزیون ورود پولاد کیمیایی به دنیای موسیقی+فیلم

پولاد، فرزند مسعود کیمیایی، کارگردان و گیتی پاشایی، خواننده ایرانی، در ۲۳ تیر سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. شروع فعالیت سینمایی او با فیلم سرب (مسعود کیمیایی) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۶۷ بود. با حضور در فیلم تجارت ساخته پدرش، از آلمان به ایران آمد و در ایران ماند و در فیلم‌های پدرش در نقش‌های دوم ظاهر شد. به نظر برخی بهترین کار او بازی در سریال مرگ تدریجی یک رؤیا است که با گریمی خاص و نقشی متفاوت ظاهر شده‌است.

پولاد کیمیایی که سال‌ها در سینمای پدرش، مسعود کیمیایی بازی کرده بود دربارهٔ جدایی از این قالب «تعریف شده و کلیشه‌ای برای خودش» با بازی در فیلم گشت ارشاد (سعید سهیلی) می‌گوید:

«من و پدرم دو جور مختلف زندگی کردیم و دو عقیده متفاوت داریم؛ و قهرمان سینمای کیمیایی بودن خودش بزرگ‌ترین فرصت است، چون این فرصت آرزوی خیلی از ستارگان سینماست اما برای من در جاهایی هم فرصت‌های زیادی را گرفته. قهرمان سینمای کیمیایی شدن برای من راه طولانی و سختی بود از سرب (فیلم) و تجارت (فیلم) و سلطان (فیلم) تا رئیس (فیلم) و حکم (فیلم) و محاکمه در خیابان و جرم (فیلم)، رسیدن به این نقطه خیلی سخت بود. من در «جرم» خودم را شایسته سیمرغ می‌دانستم ولی این اتفاق نیفتاد اما درس بزرگی برای من بود و استقلالم را بیشتر کرد.»

پولاد کیمیایی از نوجوانی به موسیقی پرداخته و نوازندگی و خوانندگی بخش مهمی از زندگی او در تمام این سال‌ها بوده است.

منبع: وقایع روز

ارسال نظر