|
کدخبر: 215655

مهلت تماشای «تصویر دهم» تمدید شد

مدیرعامل هاشور با تاکید بر اینکه امکان نمایش آنلاین برای رویدادهای سینمایی و هنری اتفاق بسیار مثبتی است، گفت: با توجه به استقبال مخاطبان از فیلم‌های کوتاه رویداد تصویر دهم مهلت تماشای آنلاین فیلم‌ها یک روز دیگر تمدید شد.

سینما و تلویزیون مهلت تماشای «تصویر دهم» تمدید شد

فرزاد آذری‌پور درباره همکاری و نمایش فیلم‌های کوتاه منتخب سوگواره «تصویر دهم»، اظهارکرد: خوشبختانه رویداد امسال نسبت به سال گذشته، با کیفیت بهتری برگزار شد و استقبال مخاطبان از سال گذشته بسیار بیشتر شده است تا اندازه‌ای که می‌توان گفت رکورد تماشای فیلم‌ها نسبت به برخی دیگر از جشنواره‌هایی که امسال برگزار شده، بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم استقبال مخاطبان از این رویداد طی صحبت‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با محمد رهبر دبیر سوگواره «تصویر دهم» بنا شد تا یک روز به زمان نمایش آنلاین فیلم‌ها افزوده شود. بدین‌ترتیب مخاطبان می‌توانند تا ۲۰ آبان‌ماه با مراجعه به سایت هاشور و بخش مخصوص به آثار رویداد تصویر دهم به تماشای آثار منتخب این سوگواره بنشینند.

این ۳۲ فیلم که توسط هیات انتخاب این سوگواره متشکل از حامد جوادزاده، محمدرضا مصباح، یاسین حجازی، محمدحسین پویانفر و جعفر الادیب به بخش رقابتی وارد شده‌اند، با توجه به بازخوردهای اکران آنلاین و اکران‌های حضوری در تهران، قم، مشهد، اصفهان و همچنین در کربلا، پنج فیلم منتخب مردمی مشخص خواهند شد.

«سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویردهم» با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی به همت موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و مشارکت عتبه مقدسه حسینی(ع) با دبیری محمد رهبر و مدیریت مجید مجیدی برگزار می‌شود.

در دومین «سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم» به انتخاب هیات داروان متشکل از مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی به سه نفر برتر تندیس، لوح تقدیر و به ترتیب جوایز نقدی شامل ۵سکه‌، چهار سکه و سه‌سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر