|
کدخبر: 215476

پخش برنامه های ورزشی بلای جان «سرجوخه»

بازیگر سریال سرجوخه گفت: بازی در نقش‌های پلیسی-امنیتی چالش‌های خاص خودش را دارد اما من همیشه از آنها استقبال کرده‌ام.

سینما و تلویزیون پخش برنامه های ورزشی بلای جان «سرجوخه»

آرش آصفی بازیگر سریال «سرجوخه» که این شب‌ها از شبکه سه به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در حال پخش است، درباره بازی در سریال‌های پلیسی-امنیتی و همچنین بازخورد نقش آفرینی در این دست از سریال‌ها در میان مردم گفت: واقعیت این است که بازی در فیلم‌های جنگی و تاریخی کار آسانی نیست و نیاز به صبر و حوصله و از همه مهم‌تر علاقه برای قرار گرفتن در این شرایط سخت و دشوار دارد. البته در ابتدای بازی در این سریال من کاملا در جریان تمام قصه قرار نداشتم اما می‌دانستم که قرار است همانند سریال «خانه امن» یک داستان امنیتی را روایت کنیم.

وی درباره پذیرفتن ایفای نقش یک مامور امنیتی در این سریال نیز توضیح داد: با این تیم و عوامل پیش از این سریال موفق «خانه امن» را کار کرده بودم و به طورکامل با شکل کار آنها آشنا بودم. در آن سریال من نقش منفی داشتم و خیلی دوست داشتم که روزی بازی در نقش یک مامور امنیتی و پلیسی را هم تجربه کنم. وقتی این نقش از طرف آقای معظمی مطرح شد با صحبت‌هایی که انجام دادیم خیلی به نقش نزدیک شدم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: من تجربه حضور در فیلم «رستاخیز» احمدرضا درویش را دارم که کاملا یک فیلم تاریخی و به لحاظ اجرایی سخت است و به همین دلیل هیچوقت از بازی در نقش‌های دشوار شانه خالی نکرده‌ام. فکر می‌کنم برخلاف باوری که در بین مردم وجود دارد، بازیگری حرفه‌ای سختی‌های طاقت فرسایی دارد که هرکسی نمی‌تواند آن را تحمل کند.

وی درباره گارد برخی از اهالی سینما و تلویزیون در برابر بازیگرانی که در فیلم‌ها و سریال‌های امنیتی- پلیسی بازی می‌کنند هم اظهار کرد: به نظر من هرکسی باید کارش را درست انجام دهد و تعهدی را که می‌پذیرد به نحو احسنت ادا کند. یک زمانی می‌گفتند اخراجی‌ها را دیگر کسی نمی‌بیند اما مردم هر بار که این فیلم از تلوزیون هم پخش می‌شود با آن ارتباط می‌گیرند. فکر می‌کنم دوران این قضاوت‌ها دیگر به سر آمده است.

بازیگر «رستاخیز» با بیان اینکه در حق این فیلم کم لطفی و بی‌مهری شد، عنوان کرد: فیلم که در جشنواره سال ۹۳ کاندید۱۱ سیمرغ بود به راحتی نادیده گرفته شد و سرنوشت نامعلومی پیدا کرد. یک روز اکران عمومی شد و بعد از جنجالی که به پا شد، فیلم به گنجه سینما رفت. متاسفانه جوی به وجود آمد که در نهایت زحمات یک گروه بزرگ که شبانه روز برای این کار تاریخی زحمت کشیدند به ثمر ننشست. من در زمان کار لذت و بهره بازی در فیلم را می‌برم و خیلی به اکران و نمایش فکر نمی‌کنم اما این فیلم می‌توانست نقطه عطفی در آثار آیینی در سینما باشد.

وی در پایان با اشاره به زمان نامنظم پخش این سریال افزود: من دوست داشتم این سریال پخش شود و خودم هم بتوانم واکنش‌ها و بازخوردها را دریافت کنم. متاسفانه شبکه سه به دلیل پخش مسابقات ورزشی زمان پخش ثابتی ندارد ضمن اینکه نمی‌دانم چرا در مورد این سریال یک سری حساسیت‌های خاصی هم به وجود آمد. امیدوارم با نظم در پخش شاهد رضایت مخاطبان تلویزیون از این سریال باشیم.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها