|
کدخبر: 214462

بهاره رهنما در استانبول چه می کند؟

بهاره رهنما بازیگر سرشناس ایرانی است که برای اجرای نمایش نامه خوانی به استانبول رفته است.

سینما و تلویزیون بهاره رهنما در استانبول چه می کند؟

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه اما بانمک سینما و تلویزیون است که این روزها بهاره رهنما با حرکات جلف و شوهر جانش حرص خیلی‌ها را در آورده است. این خیلی‌ها هم کاربران فضای مجازی هستند و هم علی الخصوص هنرمندان و همکاران بهاره رهنما. بهاره رهنما به لطف اینستاگرام و فضای مجازی در چند سال اخیر بسیار معروف تر و ثروتمندتر شده و بهاره رهنما روزانه پست و استوری‌های زیادی از خود منتشر می‌کند. بهاره رهنما نزدیک به ۵ میلیون دنبال‌کننده دارد !

خانم بازیگر حالا پس از تجربه‌های مختلف به دنبال نمایش نامه خوانی آن هم در استانبول است اما اینکه چرا این حرکت در ایران انجام نشد و به ترکیه رفته مشخص نیست. در ادامه تصویر بهاره خانمِ همه فن حریف را با لباسی صورتی و دخترانه مشاهده می‌کنید. ژستش هم احتمالا مربوط به هالووینه (پلنگ صورتی)!

رهنما

بهاره رهنما این روزها به شدت درگیر توسعه کسب و کار و و کلینیک‌های زیبایی خودش است و آنطور که نشان داده درحال‌حاضر روی دکور و طراحی کلینیک جدیدش کار می‌کند. بهاره رهنما درآمد بسیار زیادی از کلینیک‌های زیبایی‌اش دارد که شهرت او و صفحه اینستاگرامش بی‌تاثیر نبوده‌اند.

بهاره رهنما از پر کارترین بازیگران خانم در سینمای ایران است که شدیدا خود را غرق در امور مختلف کرده و ظاهرا دیگر بازیگری را دنبال نمی‌کند بلکه کارگردانی و درآمد اینستایی را ترجیح داده است. البته بهاره خانم بر این عقیده هستند که فساد آن قدرها که مردم و برخی بازیگران رده پایین می‌گویند در سینما نیست و با توجه به اینکه خودش پرکار بوده کمی خود را زیر سوال نیز می‌برد!

 

منبع: سلام نو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها