|
کدخبر: 214055

فیلمسازان از «فیلم برند» سرمایه ساخت دریافت کنند

آکادمی مجازی "فیلم‌برند" از ساخت فیلم‌های کوتاه در مراحل گوناگون حمایت می‌کند.

سینما و تلویزیون فیلمسازان از «فیلم برند» سرمایه ساخت دریافت کنند

محمدمهدی دلخواسته مدیر "فیلم‌برند" درباره فعالیت این مجموعه بیان کرد: یکی از دستاورد‌های جهان فعلی برای ما سرعت انتقال اطلاعات از طریق فضای مجازی است. "فیلم‌برند" یک آکادمی مجازی است که از ساخت و تولید فیلم‌های کوتاه و مستند حمایت می‌کند.

معمولا گروه‌های سازنده برای فیلمسازان، برآوردهای مالی بسیار بالا ارائه می‌دهند که این مسئله می‌تواند باعث دلسردی و ساخته نشدن بسیاری از آثار خوب شود. گاهی نیز فیلمسازان به ساخت اثر در قبال مبالغ هنگفت تن می‌دهند اما نتیجه‌ای که انتظار دارند را نمی‌گیرند.

دلخواسته با تاکید بر اهمیت توجه به فیلم‌نامه به عنوان بنیان ساخت یک اثر گفت: فیلم‌نامه‌نویسان می‌توانند با ارائه آثارشان به مجموعه "فیلم‌برند" ضمن دریافت چشم‌انداز اقتصادی از روند ساخت، شاهد ساخت اثری با کیفیت مناسب و مورد تایید باشند.

وی افزود: مهم‌ترین هدف "فیلم‌برند" کشف استعداد‌های بالقوه در همه حوزه سینما و تدوین بانک اطلاعاتی کامل از هنرمندان فعال در این حوزه است. ما افراد توانمندی در همه شاخه‌های هنر در سراسر کشور داریم که می‌توانند با معرفی خود به این مجموعه، همکاری مداومی در ساخت آثار داشته باشند.

دلخواسته مطرح کرد: یکی از مسائلی که همواره فیلمسازان کوتاه با آن مواجه هستند، بخش سرمایه‌ ساخت است. تلاش ما این است که این آکادمی محلی برای وورد سرمایه‌های سالم و هدفمند به سینما باشد تا هم اثار فیلمسازان به سرانجام برسد و هم شرایط حمایتی برای گروه گسترده هنرمندان فراهم باشد تا در نهایت بتوانیم شاهد آثار خلاق مستعدان این حوزه باشیم.

 

منبع: برنا

ارسال نظر