|
کدخبر: 212723

الک بالدوین: طرفدار محدودیت استفاده از سلاح گرم هستم

الک بالدوین در نخستین حضورش جلوی دوربین بعد از اتفاق وحشتناک سر صحنه فیلم «زنگار» درباره این حادثه توضیحاتی ارائه داد.

سینما و تلویزیون الک بالدوین: طرفدار محدودیت استفاده از سلاح گرم هستم

الک بالدوین بعد از اتفاق وحشتناک سر صحنه فیلم «زنگار» و قتل فیلمبردار فیلم به صورت اشتباهی، برای نخستین بار جلوی دوربین ظاهر شد.

بالدوین در این گفت‌وگو درباره فیلمبردار فیلم «زنگار» که به صورت اشتباهی توسط وی به قتل رسید، چنین توضیح داد: روزی که به شهر سانتافه رسیدم و شروع به فیلمبرداری کردیم، او (هالینا هاتچینز) و کارگردان فیلم را به شام دعوت کردم. ما یک گروه خیلی خیلی خوب بودیم که با هم کار می‌کردیم تا اینکه این اتفاق وحشتناک افتاد.

این بازیگر امریکایی گفت به دستور پلیس شهر سانتافه قادر به اظهار نظر در مورد تحقیقات در حال انجام نیست.

بالدوین درباره جنبش محدود کردن استفاده از سلاح گرم سر صحنه فیلمبرداری نیز چنین عنوان کرد: تلاش برای محدود کردن استفاده از سلاح گرم سر صحنه فیلم‌ها چیزی است که به شدت به آن علاقه دارم. البته من در این زمینه متخصص نیستم. بنابراین هر آنچه که دیگران تصمیم بگیرند بهترین راه برای رفتن است، برای امنیت مردم سر صحنه فیلم، من هم طرفدار محدودیت آن هستم و به هر نحوی که بتوانم با این حرکت و جنبش همکاری خواهم کرد.

بازیگر «شکار برای اکتبر سرخ» و «گلن گری گلن راس» در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند تولید فیلم «زنگار» در آینده دوباره شروع می‌شود، یک جمله ساده بیان کرد: شک دارم.

منبع: خبرگزاری صبا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها