|
کدخبر: 210586

نظر مردم درباره لاغر شدن امیر نوری

به تازگی تصاویر جدیدی از امیر نوری بازیگر طنزپرداز کشور در فضای مجازی منتشر شده است که تفاوت زیادی با عکس های گذشته اش دارد.

تصویری جدید از امیر نوری را ملاحظه می‌کنید.

روزبه معینی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری جدید از خودش درکنار امیر نوری و مقایسه آن با تصویری از یک دهه قبل درباره امیر نوری قبل و بعد لاغریش از مردم نظر سنجی کرد که در ادامه آن را می بینید.

امیرنوری

بیوگرافی امیر نوری

امیر نوری متولد ۶ شهریور ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است . تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما حالا یکی از هنرمندان صاحب نام عرصه طنز می‌باشد، از ۹ سالگی شروع کرد و در سال ۱۳۸۱ با سریال بدون شرح به شهرت رسید.

خانواده

پدرش کارمند شرکت واحد بود که در سال ۱۳۹۱ بخاطر سکته قلبی درگذشت و مادرش نیز خانه دار است، یک خواهر بزرگتر و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

حضور در سوریه!

در سال ۱۳۹۵ امیر نوری مدتی به فلوجه سوریه سفر کرد و در توضیح آن گفت:

من نه بخاطر عراق نه سوریه نه پول نه عکس نه کار نه مطرح کردن خودم نه برای سیاست نه تبلیغات، نه یخچال نه کولر نه و … فقط فقط بخاطر ایران و مردمم آمدم. آمدم که از طرف مردم به مدافعان خسته نباشید بگم و دستشون و ببوسم.

تهدید داعش

حضور او در فلوجه در کنار مدافعان حرم، سرو صدای زیادی به پا کرده تا جایی که او حتی در برخی صفحات مجازی متعلق به اعضای داعش تهدید شد!

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها