|
کدخبر: 209881

بهرام ابراهیمی بازیگر بچه خور شد

بازیگر فیلم سینمایی «مرد بارانی»، گفت: همواره از کار با کارگردان‌های جوانی که فیلم کوتاه می‌سازند استقبال می‌کنم چون معتقدم هم به بازیگر و هم فیلم‌ساز کمک می‌کند.

سینما و تلویزیون بهرام ابراهیمی بازیگر بچه خور شد

بهرام ابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره حضور هنرمندان شناخته شده در فیلم‌های کوتاه، اظهارکرد: چند وقتی است که هنرمندان به بازی در آثار فیلم کوتاه روی آورده‌اند خود من هم معمولا از کار با کارگردان‌های جوانی که فیلم کوتاه می‌سازند استقبال می‌کنم. اگر فیلنامه را دوست داشته باشم و بتواند من را مجاب کند، حتما با آنها کار می‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی هزارپا در مورد حضور خود در فیلم کوتاه بچه‌خور، اظهارکرد: با محمد کارت به واسطه محمد فراهانی آشنا شدم و فیلم‌نامه را فرستادند و بعد از خواندن از کار و نقشم خوشم آمد و در نتیجه به کار اضافه شدم. از کار با این کارگردان لذت می‌برم. او فهم ویژه‌ای از سینما دارد و درک فوق‌العاده‌‍ای از طبقات پایین جامعه و به اصطلاح سینه سوخته‌ها دارد و همین فهم باعث می‌شود کار با او لذت بخش باشد.

ابراهیمی در مورد جغرافیا و محیطی که فیلم آن را روایت می‌کند، گفت: من بچه حسن آباد قلهک هستم و با محیط‌هایی این چنینی نه به این اندازه ولی آشنا بودم. پس فضای سیاه چالگان اجتماع یا جزیره‌های بی‌پناه جامعه را می‌شناختم اما برای آشنایی بیشتر با این فضا مستندهای محمد کارت که نزدیک به این محیط بود را دیدم. جالب این است که با آن مستندها هم ارتباط برقرار کردم.

بازیگر سریال میخواهم زنده بمانم در مورد نقش و استیصالی که در فیلم کوتاه بچه خور به نمایش می‌گذارد، گفت: اسم قمار، روی آن هست. یک قمارباز به ویژه آنکه همه چیزش را باخته است، با استیصال همراه است. در فیلم هم دیالوگی با این مضمون هست که در قمار یک شب می‌بازی و یک شب می‌بری.

وی در ادامه درباره نخستین فیلم بلند محمد کارت شنای پروانه افزود: شنای پروانه فیلم بسیار خوبی است. جواد عزتی و امیر آقایی؛ بازیگران درجه یکی هستند که حضورشان در یک فیلم، حتما کار خوبی را رقم می‌زند.

ابراهیمی در مورد نمایش فیلم‌های کوتاه در پلتفرم‌های نمایش خانگی نیز گفت: قبل از کرونا، فیلم‌های کوتاه در سینما تجربه به نمایش در می‌آمد اما الان و در این شرایط بهترین اتفاق ممکن نمایش این آثار در شبکه نمایش خانگی است. به زبان ساده این پلتفرم‌ها امکان نفس کشیدن را در شرایط سخت کرونایی برای ما باقی گذاشته‌اند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها