|
کدخبر: 203285

انتخاب های جنجالی الهام چرخنده + عکس عاشقانه با همسر

زندگی جنجالی و پر حاشیه الهام چرخنده با انتخاب های متفاوت او همراه بوده است، انتخاب هایی که شاید او را از مسیر بازیگری دور کرد اما در محدوده توجه مخاطبان و منتقدانش همچنان باقی نگه داشت.

سینما و تلویزیون انتخاب های جنجالی الهام چرخنده + عکس عاشقانه با همسر

الهام چرخنده بازیگر پر حاشیه سال های اخیر سینما و تلویزیون، با انتخاب های جنجالی نگاه منتقدانش را به  خود جذب کرده است.

الهام--چرخنده

این بازیگر ۴۳ ساله را مدت ها به عنوان همسر فرشید نوابی بازیگر سینما و تلویزیون می شناختیم. اما قرعه طلاق بین زوج های هنرمند به نام الهام چرخنده هم چرخید و این بازیگر شناخته شده از همسر هنرمندش جدا شد. الهام چرخنده و فرشید نوابی یک فرزند خردسال به نام ارسطو دارند که بعد از جدایی فرزندشان با پدرش زندگی می کند.

الهام-چرخنده-فرشید-نوابی

انتخاب استایلی متفاوت چرخنده را بر زبان ها انداخت

الهام چرخنده با انتخاب حجاب چادر سال ها مورد قضاوت دیگران قرار گرفت و شاید ناعادلانه به دلیل این حواشی از دنیای بازیگری دور ماند. بازیگر معروف سینما و تلویزیون با ازدواجی مجدد دوباره نگاه ها رو به سمت خود جذب کرد. الهام چرخنده در ازدواج جدیدش همسر یک روحانی شد و به دلیل شغل همسرش به کربلا مهاجرت کرد. در ادامه جدیدترین تصویرالهام چرخنده را در کنار همسر جدیدش ببینید.

الهام-چرخنده-همسر

 

بازی درخشان الهام چرخنده در تلویزیون

الهام چرخنده در سریال آوای باران به ساخته حسین سهیلی زاده به شدت دیده شد.آوای باران را می توانیم به عنوان سریال های محبوب و موفق تلویزیون در دهه ۹۰ نام ببریم. داروخانه پرماجرا، من یک مستأجرم، دایره تردید، ششمین نفر، پروانه، آوای باران، آسمان من، بزم آخر نام سریال هایی ا ست که الهام چرخنده در آنها ایفای نقش کرده است.

چرخنده-آوای باران

سوابق هنری و تحصیلی الهام چرخنده

الهام چرخنده در رشته معماری در حال تحصیل بود اما این رشته را به اتمام نرساند.او ورود به عرصه هنر را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان آغاز کرد. چرخنده از علاقمندان سرسخت بازیگری و تئاتر نیز به شمار می رفت.او در نهایت در سن هجده سالگی موفق شد به عنوان بازیگر در مقابل دوربین قرار بگیرد. جالب است بدانید که الهام چرخنده پیش از این در رشته های ترانه سرایی و خوانندگی نیز فعالیت داشته است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها