|
کدخبر: 202354

ماجرای مرده و زنده شدن بهاره افشاری / ۱۰۵ سال عمر می کنم! + فیلم

بهاره افشاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون در برنامه پیشگو پژمان جمشیدی ماجرای زنده ماندن معجزه آسای خود را در زمان کودکی تعریف کرد.

سینما و تلویزیون ماجرای مرده و زنده شدن بهاره افشاری / ۱۰۵ سال عمر می کنم! + فیلم

حضور بهاره افشاری، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در برنامه این هفته پیشگو در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشت.

بهاره-افشاری-

بهاره افشاری بازیگر ۳۷ ساله سینما و تلویزیون در این برنامه گفتگو محور با پژمان جمشیدی می گوید: در زمان ۳ ماهگی اش، تهران در پی جنگ ایران و عرق با بمبارانی مواجه می شود. در اثر صدای این انفجار دچار تشنج شده و نزدیک به ۳ ماه در بیمارستان بستری می شود.

به گفته این بازیگر حال او به خانواده اش وخیم اعلام می شود و گویا پزشکان از بهبود او نا امید می شوند. بهاره به میزان علاقه بالای مادربزرگش اشاره می کند و در ادامه می گوید: مادربزرگم در اثر خبر نامساعد بودن حالم، بی هوش می شود و در حالت بی هوشی خواب عجیبی را می بیند. بعد از به هوش آمدن مادربزرگم من به طور معجزه آسایی حالم خوب می شود. جزئیات خواب عجیب مادربزرگ بهاره افشاری را در ویدئوی زیر ببینید.

بهاره افشاری را بیشتر بشناسید

بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون در تیر ماه ۱۳۶۳ به دنیا آمد. افشاری در کنار بازیگری طراح لباس هم هست. او فارغ التحصیل رشته نقاشی و دیپلم بازیگری دارد. ماجرای معروف شدن بهاره افشاری به سریال او یک فرشته بود، برمی گردد که  این سریال در ماه مبارک رمضان بسیار مخاطب جذب کرد.

افشاری-سریال

ارسال نظر