|
کدخبر: 195098

عنوان ماتریکس ۴ اعلام شد + تاریخ جدید اکران

روز پیش کمپانی برادران وارنر با نمایش تریلری از فیلم «ماتریکس ۴ »در سینماکان، عنوان فیلم را نیز اعلام کرد.

سینما و تلویزیون عنوان ماتریکس ۴ اعلام شد + تاریخ جدید اکران

روز گذشته کمپانی برادران وارنر با نمایش تریلری از فیلم چهارم ماتریکس، عنوان فیلم را «ماتریکس رستاخیزها» اعلام کرد و گفت فیلم دسامبر اکران می‌شود.

تریلر فیلم که با آهنگ «خرگوش سفید» جفرسون پخش شد، شخصیت نیو (با بازی کیانو ریوز) را در جلسه روان درمانی نشان داد که درباره خاطرات عجیبی صحبت می‌کند که در خواب‌هایش می‌بیند. نقش درمانگر را هم نیل پاتریک هریس بازی می‌کند.

البته که آن خاطرات مربوط به گذشته او از شخصیت ناجی زایان می‌شوند که به بهای جان خود، انسان‌ها را از ماتریکس نجات داد. حالا او بدون خاطرات زندگی قبلی خود به زندگی جدید بازگشته است.

او دوباره با عشق زندگی خود یعنی شخصیت ترینیتی (کری آن ماس) هم دوباره متحد می‌شود. آن‌ها این بار در یک کافه با هم ملاقات می‌کنند. ترینیتی اما سوال عجیبی می‌کند و می‌پرسد «قبلا همدیگر را دیده‌ایم؟».

ماتریکس-رستاخیز

به زودی تاریخ تکرار می‌شود چون مردی مرموز که سیاه پوشیده به نیو انتخابی بین قرصی قرمز و آبی و شانسی برای کشف کردن حقیقت می‌دهد، اما این مرد مورفیوس نیست و کاملاً مشخص نیست که انسان‌ها توانسته‌اند از دست ماشین‌ها خلاص شوند و دنیا از هرج‌ومرج رهایی یافته یا نه.

لانا واچوفسکی کارگردانی «ماتریکس رستاخیزها» را انجام داده و یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک، جاناتاهن گراف، جادا پینکت اسمیت و دنیل برنهارت بازیگران فیلم هستند. این فیلم قرار است بیست‌دوم دسامبر امسال (یکم دی) اکران شود.

منبع: ایمنا

ارسال نظر