|
کدخبر: 150353

۵ فیلم برتر جرج کلونی + لینک دانلود

جرج کلونی بازیگر، فیلم‌ نامه ‌نویس، تهیه‌ کننده و کارگردان آمریکایی است. او به دفعات نامزد و برنده جایزه‌های اسکار، ایمی، گلدن گلوب شده‌است.

سینما و تلویزیون  ۵ فیلم برتر جرج کلونی + لینک دانلود

جرج تیموتی کلونی متولد ۶ مه ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی بازیگر، فیلم ‌نامه ‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی است. این بازیگر در سنین بالا به ستاره هالیوودی تبدیل شد اما خیلی زود توانست جای خود را میان سینما دوستان باز کند و یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد سینما در سال‌های اخیر باشد. در کارنامه‌ی هنری او دو جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب، یک جایزه بفتا و چندین کاندیداتوری جوایز مختلف سینمایی از جمله شش نامزدی جایزه اسکار و هفت نامزدی گلدن گلوب و پنج نامزدی بفتا به چشم می‌خورد. در ادامه به برخی از بهترین فیلم های این بازیگر اشاره کرده ایم.

یازده یار اوشن OCEANS ELEVEN

  • ژانر: جنایی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۷.۸ از ۱۰

یازده-یار-اوشن

فیلم Ocean's Eleven محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Steven Soderbergh در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. در فیلم یازده یار اوشن بازیگرانی چون Brad Pitt، George Clooney، Julia Roberts، Matt Damon، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم یازده یار اوشن (Ocean's Eleven) «دنی اوشن» و یازده یار او برای دزدی از سه کازینو در لاس‌وگاس به طور همزمان برنامه‌ریزی می‌کنند.

لینک دانلود فیلم

جاذبه Gravity

  • ژانر: درام، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۷.۷ از ۱۰

جاذبه

فیلم Gravity محصول کشور انگلستان و در ژانر درام، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Alfonso Cuarón در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. در فیلم جاذبه بازیگرانی چون Ed Harris، George Clooney، Orto Ignatiussen، Sandra Bullock، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جاذبه (Gravity) دکتر"رایان استون" در نخستین ماموریت فضایی خود برای تعمیر تلسکوپ فضایی هابل، با فضانورد کار کشته‌ای به نام "مت کوالسکی" همراه می‌شود، اما در هنگام تعمیر خبری اضطراری برای تمام فضانوردان مخابره می‌شود.

لینک دانلود فیلم

مایکل کلایتون Michael Clayton

  • ژانر: جنایی، درام، معمایی
  • امتیاز: ۷.۳ از ۱۰

مایکل-کلایتون

Michael Clayton نخستین کار سینمایی تونی گیلروی در جایگاه کارگردان و یک فیلم جنایی- مهیج است که پیچیدگی‌های قانونی بسیار عمیقی دارد. جرج کلونی در این فیلم نقش یک وکیل میانسال را برعهده دارد که باید خلاف‌های کوچک و بزرگ شرکتی که برای آن کار می‌کند را جمع و جور کند. او در ادامه درگیر یک پرونده حساس می‌شود که زندگی شخصی و حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. جرج کلونی برای بازی در نقش مایکل کلیتون توانست نامزد دریافت جایزه اسکار شود، اما در نهایت این دانیل دی-لوئیس بود که با بازی حرفه‌ای خود در فیلم There Will Be Blood جایزه را از آن خود کرد.

لینک دانلود فیلم

بخوان و بسوزان Burn After Reading

  • ژانر: کمدی، درام، جنایی، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۷.۰ از ۱۰

بخوان-و-بسوزان

این فیلم در افتتاحیه شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز در تاریخ ۲۷ اوت ۲۰۰۸ اکران شد. در این فیلم بازیگران مشهور هالیوود به ایفای نقش پرداخته‌اند که جرج کلونی، برد پیت، جان مالکوویچ، فرانسیس مک‌دورمند و تیلدا سوئینتون از آن جمله‌اند. داستان این فیلم در مورد دنیای سازمان سیا می‌باشد و در شهر واشینگتن دی سی می‌گذرد. شعار فیلم این است که: اطلاعات اهمیت دارد. (Intelligence is relative)بخوان و بسوزان با ماجراهای پیش پاافتاده‌ای شروع می‌شود اما به بحران‌های تودرتو و ماجراهای دراماتیک جنایی و امنیتی پیچیده‌ای می‌انجامد. به‌طوری‌که گرفتاری‌های شخصیت‌های فیلم برای بیننده که از ماجرا مطلع است خنده‌دار و مسخره به نظر می‌رسد. برادران کوئن علاوه بر انتقاد از سازمان سیا در این فیلم مشکلات فرهنگی و اجتماعی مثل کاهش اعتماد و وفاداری در خانواده و اعتیاد را هم به هجو گرفته‌اند.

لینک دانلود فیلم

هیولای پول Money Monster

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۶.۵ از ۱۰

هیولای-پول

فیلم Money Monster محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Jodie Foster در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. در فیلم هیولای پول بازیگرانی چون Dominic West، George Clooney، Jack O'Connell، Julia Roberts، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم هیولای پول (Money Monster) داستان فیلم دربارهٔ شخصیتی تلویزیونی به نام لی گیتس است که توسط یکی از بینندگان برنامه تلویزیونی خود به نام کایل بودوِل، که تمام پولش را در طی برنامه مالی گیتس از دست داده بود، گروگان گرفته می‌شود.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها