|
کدخبر: 147262

بهترین فیلم ها از شرورترین شخصیت های سینما + لینک دانلود

نقش های منفی و شرور در قالب یک قهرمان می تواند جذابیت نیمی از فیلم باشد. بسیاری از فیلم های سینمایی به خاطر شخصیت های منفی شان معروف شده اند.

سینما و تلویزیون بهترین فیلم ها از شرورترین شخصیت های سینما + لینک دانلود

 شاید برخی از ما شخصیت‌های منفی فیلم‌ها را سرزنش و حتی تحقیر کنیم، اما برای افراد بسیاری که به سینما می‌روند این شخصیت‌ها دوست‌داشتنی هستند. به هر حال این موضوع سلیقه‌ای است و نباید کسی را به خاطر سلیقه‌اش سرزنش کرد. اگر شما هم از دوستداران سینما به خصوص سینمای ژانر وحشت یا اکشن هستید، با ما همراه شوید .بسیاری از این شخصیت‌ها برای اهالی رسانه و دوستداران فیلم‌های سینمایی آشنا هستند اما ممکن است بعضی از آنها را به‌عنوان شرورهای سینما نشناسید. در ادامه به معرفی بهترین فیلم ها از شرورترین کاراکترهای سینمایی پرداخته ایم.

Joker

شخصیتی خیالی که جزو برترین شخصیت‌های شرور سینما به حساب می‌آید و توسط باب کین، جری رابینسون و بیل فینگر خلق شده است. جوکر برای نخستین بار بر روی جلد کتاب‌های کمیک بتمن در ۲۵ آوریل ۱۹۴۰ دیده شد و یکی از شخصیت‌های منفی این داستان است.

جوکر

Joker  جوکر

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۵ از ۱۰

فیلم جوکر محصول کشور کانادا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Todd Phillips در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در فیلم جوکر بازیگرانی چون Frances Conroy، Joaquin Phoenix، Robert De Niro، Zazie Beetz، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. واکین فینیکس نقش جوکر را در این فیلم بازی کرده‌است؛ بدین ترتیب او بعد از سزار رومرو، جک نیکلسون، هیث لجر و جرد لتو پنجمین شخصی است که در یک اثر سینمایی این نقش را ایفا کرده‌است.فیلم جوکر (Joker) شخصیت اصلی داستان به نام آرتور فلک است که گویا از مشکل روانی رنج می‌برد.

لینک دانلود فیلم

Darth Vader

دارت ویدر شخصیت داستانی مجموعه جنگ ستارگان، اثر جورج لوکاس است و از برترین شخصیت‌های شرور سینما به شمار می‌آید. براساس نظرسنجی انستیتو فیلم امریکا، Darth Vader در جایگاه سوم شرورهای سینما قرار گرفته‌ است.

جنگ-ستارگان

Star Wars ۵ The Empire Strikes Back جنگ ستارگان ۵ بازگشت امپراطور

  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۸.۷ از ۱۰

فیلم جنگ ستارگان ۵ بازگشت امپراطور محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Irvin Kershner در سال ۱۹۸۰ ساخته شده است. در فیلم جنگ ستارگان ۵ بازگشت امپراطور بازیگرانی چون Billy Dee Williams، Carrie Fisher، Harrison Ford، Mark Hamill، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جنگ ستارگان ۵ بازگشت امپراطور (Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back) شورشیان در سیاره یخ زده هوت هستند و امپراطوری نیروهای خود را برای نابود کردن آنها به آن سیاره میفرست، در حالی که لوک اسکای واکر تحت تعلیم فنون جدای نزد استاد یودا قرار دارد دوستانش درگیر مبارزه با لرد وِیدر هستند و به ناچار به شهر ابری پناه می‌برند، لوک در میانه‌های دوره آموزش استاد یودا را ترک می‌کند تا به دوستانش کمک کند اما در بین راه با حقیقت تکان دهنده‌ای رو به رو می‌شود.

لینک دانلود فیلم

Hannibal Lecter

شخصیتی سربرآورده از سری رمان‌های دلهره‌آور توماس هریس است که تاکنون در چندین فیلم مانند شکارچی انسان، سکوت بره‌ها و ‌هانیبال بازنمایی شده است. نخستین بار در سال ۱۹۸۱، شخصیت لکتر در رمان اژدهای سرخ با عنوان یک روانپزشک جانی و آدم‌خوار معرفی شد که از طریق قدرت روانکاوی خویش می‌تواند انسان‌ها را تحت تأثیر قرار دهد و آنها را مجبور به انجام کارهای خطرناک کند.

توماس-هریس

The Silence of the Lambs 1991 سکوت بره ها

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۸.۶ از ۱۰

فیلم سکوت بره‌ها محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Jonathan Demme در سال ۱۹۹۱ ساخته شده است. در فیلم سکوت بره‌ها بازیگرانی چون Anthony Hopkins، Jodie Foster، Kasi Lemmons، Lawrence A. Bonney، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته توماس هریس ساخته‌شده و به هانیبال لکتر، نابغه روان‌پزشکی، آدم‌خوار و آدم‌کش زنجیره‌ای می‌پردازد. این فیلم سومین فیلمی است که برنده هر ۵ شاخه اصلی جایزه اسکار شد: بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی، و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی. فیلم سکوت بره‌ها (The Silence of the Lambs) کلاریس استارلینگ، کارآموز جوان FBI توسط جک کرافورد مأموریت می‌یابد که با هانیبال لکتر گفت‌وگو نماید، زیرا ممکن است بتواند به آنها در پیدا کردن بیل بوفالو که آدم‌کشی زنجیره‌ای است و پوست قربانیانش را از تن جدا می‌نماید، کمک نماید.

لینک دانلود فیلم

 Hannibal Lecter هانیبال

ژانر: جنایی، جنگی

امتیاز: ۶.۲ از ۱۰

فیلم خیزش هانیبال محصول کشور جمهوری چک و در ژانر جنایی، جنگی می‌باشد و به کارگردانی Peter Webber در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. در فیلم خیزش هانیبال بازیگرانی چون Aaran Thomas، Gaspard Ulliel، Li Gong، Rhys Ifans، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم خیزش هانیبال (Hannibal Rising) پس از آن که هانیبال لکتر جوان، والدینش را در جنگ جهانی دوم از دست می‌دهد، عازم شهر پاریس می‌شود تا با یکی از خویشاوند نزدیک خود زندگی کند. مدتی بعد، هانیبال در صدد انتقام‌جویی از افرادی برمی‌آید که خواهر کوچکش را به قتل رسانده‌اند.

لینک دانلود فیلم

Lord Voldemort

یکی دیگر از شرورترین شخصیت‌های سینما لرد ولدمورت است که نخستین بار از رمان‌های هری پاتر سر برآورده است. ولدومورت در همه رمان‌ها و فیلم‌های هری پاتر حضور دارد. هری پاتر و زندانی آزکابان تنها فیلمی است که این شخصیت در آن دیده نمی‌شود.

لردولدمورت

Harry Potter and the Deathly Hallows Part ۲ هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم

  • ژانر: درام، راز آلود
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم محصول کشور انگلستان و در ژانر درام، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی David Yates در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم بازیگرانی چون Daniel Radcliffe، Emma Watson، Michael Gambon، Rupert Grint، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت دوم (Harry Potter and the Deathly Hallows: Part ۲) فیلم در ادامه قسمت اول و پس از مرگ جن خانگی "دابی" ادامه پیدا می‌کند، اما "هری" قصد توقف ندارد و با کمک دوستانش و "گریپهوک" قصد سرقت از گرین گوتز برای یافتن جان پیچی دیگر را دارند اما وقتی به گرینگوتز می‌رسند.

لینک دانلود فیلم

Harry Potter and the Deathly Hallows – Part هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت اول

  • ژانر: خانوادگی، راز آلود
  • امتیاز: ۷.۷ از ۱۰

فیلم محصول کشور انگلستان و در ژانر خانوادگی، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی David Yates در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. در فیلم بازیگرانی چون Bill Nighy، Daniel Radcliffe، Emma Watson، Rupert Grint، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم (Harry Potter and the Deathly Hallows: Part ۱) «لرد ولدمورت» حالا قوی‌تر از قبل شده و هدایت مدرسه جادوگری و وزارت جادو را نیز به‌دست گرفته است. از سوی دیگر، «هری» و دوستان‍اش مصمم هستند تا به این نبرد پایان دهند.

لینک دانلود فیلم

Jack Torrance

جک تورنس، نام شخصیت شرور فیلم درخشش، ساخته شده توسط استنلی کوبریک است. این شخصیت به‌عنوان یکی از ۱۰۰ شرور و قهرمان بنیاد فیلم امریکا برگزیده شده و رتبه بیست ‌و پنجم را به خود اختصاص داده است. ایفای نقش این شخصیت را جک نیکلسون بر عهده داشته است.

جک-تورنس

The Shining درخشش

ژانر: ترسناک، درام

امتیاز: ۸.۴ از ۱۰

فیلم درخشش محصول کشور انگلستان و در ژانر ترسناک، درام می‌باشد و به کارگردانی Stanley Kubrick در سال ۱۹۸۰ ساخته شده است. در فیلم درخشش بازیگرانی چون Danny Lloyd، Jack Nicholson، Scatman Crothers، Shelley Duvall، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم درخشش (The Shining) خانواده‌ای به عنوان سرایدار به یک هتل در محلی دور افتاده که در تعطیلی زمستانی هست، می‌روند. در آنجا نیرویی شیطانی روی مرد تاثیر گذاشته و جنون خشونت وی را می‌گیرد. در حالی که پسرش به خاطر توانایی خاصی که دارد علائمی از اتفاقات وحشتناکی که قبلا در هتل رخ داده را می‌بیند.

لینک دانلود فیلم

Terminator

در سری فیلم‌های ترمیناتور رباتی نفوذی وجود دارد که یک قاتل بسیار شرور است و هر خرابکاری را که لازم بداند انجام می‌‎دهد. این شخصیت برای نخستین بار توسط جیمز کامرون در فیلم The Terminator در سال ۱۹۸۴ به دنیای سینما معرفی شد.

ترمیناتور

ترمیناتور Terminator The Sarah Connor Chronicles

  • ژانر: اکشن، درام
  • امتیاز: ۷.۷ از ۱۰

سریال ترمیناتور محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. در سریال ترمیناتور بازیگرانی چون Lena Headey، Richard T. Jones، Summer Glau، Thomas Dekker، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال ترمیناتور (Terminator: The Sarah Connor Chronicles) داستان در سال ۱۹۹۹ از جایی شروع می‌شود که سارا و جان به شهر تازه‌ای نقل مکان کرده‌اند و روز اول حضور جان در مدرسه است. جان درروز اول مدرسه با شاگردی به اسم کمرون آشنا می‌شود که یک دختر کاملاً معمولی به نظر می‌رسد. سر کلاس کرومارتی در نقش یک معلم حاضر می‌شود و از روی لیست حضور و غیاب دانش آموزان جان کانر را پیدا می‌کند و شروع به تیر اندازی به سمتش می‌کند.

لینک دانلود فیلم

Hans Gruber

یکی از شخصیت‌های شرور و شناخته شده که با فیلم جان سخت به دنیای سینما پا گذاشت. شخصیتی غیرقابل پیش‌بینی که رهبر یک گروه تبهکار است و در جریان فیلم دست به شرارت‌های بسیاری می‌زند.

هانس-گروبر

Die Hard جان سخت

  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۸.۲ از ۱۰

فیلم جان سخت محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی John McTiernan در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است. در فیلم جان سخت بازیگرانی چون Alan Rickman، Bonnie Bedelia، Bruce Willis، Reginald VelJohnson، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم جان سخت (Die Hard) گروهی تروریست اداره ی مرکزی جدید یک شرکت ژاپنی در لس آنجلس را تصرف می‌کنند و مهمانان شرکت‌کنندگان در مهمانی شب سال نو را به گروگان می‌گیرند. در این جا جان مکلین پلیس نیویورکی، نبردی یک تنه را علیه مهاجمان آغاز می‌کند.

لینک دانلود فیلم

Die Hard ۳ with a Vengeance جان سخت ۳

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • امتیاز: ۷.۶ از ۱۰

فیلم جان سخت ۳ همراه با انتقام محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی John McTiernan در سال ۱۹۹۵ ساخته شده است. در فیلم جان سخت ۳ همراه با انتقام بازیگرانی چون Bruce Willis، Graham Greene، Jeremy Irons، Samuel L. Jackson، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.فیلم جان سخت ۳ همراه با انتقام (Die Hard: With a Vengeance) پس از انفجار بمبی در نیویورک، جان مکلین (بروس ویلیس) متوجه می‌شود که سیمون (جرمی آیرنز) سراسر نیویورک را بمب‌گذاری کرده و با طرح معما هایی مکلین را برای یافتن بمب‌ها راهنمایی می‌کند و در همین حال نقشه ی سرقت از یک بانک را می‌کشد، در این راه زئوس با بازی "ساموئل ال جکسون" فروشنده‌ای سیاه پوست است که ناخواسته با جان همراه شد.

لینک دانلود فیلم

Michael Myers

مایکل مایرز شخصیت خیالی مجموعه فیلم‌های هالووین و یکی از ۵۰ شرور سینما است که در نخستین فیلم‌ هالووین به کارگردانی جان کارپنتر دیده شد. دوران کودکی مایکل در یک خانواده فاسد گذشت و این محیط اثراتی مخرب بر وی داشت طوری که وقتی ۶ سالش بود خواهرش را به قتل ‌رساند.

مایکل-مایرز

Halloween هالووین

  • ژانر: ترسناک، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

فیلم هالووین محصول کشور امریکا و در ژانر ترسناک، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی David Gordon Green در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. در فیلم هالووین بازیگرانی چون Andi Matichak، James Jude Courtney، Jamie Lee Curtis، Judy Greer، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم هالووین (Halloween) لوری استرود برای آخرین بار با مایکل مایرز مواجه می‌شود. شخص نقابداری که چهل سال پیش در شب هالووین قصد مرگ لوری را داشت.

لینک دانلود فیلم

Norman Bates

نورمن بِیتس یکی از شرورترین شخصیت‌های سینما است که توسط آلفرد هیچکاک در فیلم روانی که از رمان روانی اثر رابرت بلاچ برگرفته شده است به دنیای سینما معرفی شد. این شخصیت جزو برترین شرورهای تاریخ سینما است و در فهرست ۱۰۰ شرور و قهرمان ۱۰۰ سال اخیر بنیاد فیلم امریکا جای گرفته است.

نورمن-بیتس

Psycho روانی

  • ژانر: ترسناک، راز آلود
  • امتیاز: ۸.۵ از ۱۰

فیلم روانی محصول کشور امریکا و در ژانر ترسناک، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Alfred Hitchcock در سال ۱۹۶۰ ساخته شده است. در فیلم روانی بازیگرانی چون Anthony Perkins، Janet Leigh، John Gavin، Vera Miles، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. روانی در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را به‌دست آورد که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت چهار جایزه اسکار و کسب یک جایزه گلدن گلوب اشاره کرد. فیلم روانی (Psycho) زنی به نام ماریون کرین که به عنوان منشی در یک بنگاه معاملات ملکی فعالیت می‌کند، چهل هزار دلار پول نقد را از مشتری کارفرمایش به سرقت می‌برد. در ادامه، او وارد هتلی دورافتاده می‌شود که مردی جوان به نام نورمن بیتس، مسئولیت اداره آن را برعهده دارد.

لینک دانلود فیلم

Bane

بِین، فردی است که عموما به عنوان دشمن بتمن محسوب می‌شود. این شخصیت توسط چاک دیکستون، داگ موئنچ و گراهام نولان خلق شد و برای نخستین بار در شماره ۱ مجموعه کمیک بتمن، انتقام بین معرفی شد. شخصیت وی بیشتر به خاطر داشتن قدرت حیوانی و هوش استثنایی‌اش مورد استقبال قرار گرفته است.

بین

 بتمن Batman

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • امتیاز: ۹.۰ از ۱۰

فیلم‌های بتمن مجموعه فیلم‌های بتمن، زندگی یک شخصیت ابر قهرمان را به نمایش میگذارد که در شهری نام گاتهام زندگی می‌کند، این فیلم که تا کنون ۷ سری از آن ساخته شده است که این سری از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۲ در این کالکشن آماده شده است. بروس وین میلیونر معروف گاتهام سیتی در هویت بتمن به مردم کمک می‌کند و تبهکاران را دستگیر می‌کند. هاروی دنت و کمیسیونر جیمز گوردون هم در واحد پلیس به او کمک می‌کنند. اما باندی در گاتهام است که از طریق شخصی به نام کمیسر آکهارت وارد دفتر پلیس شده‌اند.

لینک دانلود فیلم

Xenomorph

موجودی عجیب و غریب و شرور که نخستین سری آنها در فیلم بیگانه دیده شد. بعدها به اقتباس از این شخصیت، شاهد موجودات دیگری از این قبیل در فیلم‌های دیگر بودیم. طراحی این شخصیت منتسب به یک هنرمند سوئیسی با نام H. R. Giger است.

بیگانه

Alien بیگانه

  • ژانر: ترسناک، علمی تخیلی
  • امتیاز: ۸.۴ از ۱۰

فیلم بیگانه محصول کشور انگلستان و در ژانر ترسناک، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Ridley Scott در سال ۱۹۷۹ ساخته شده است. در فیلم بیگانه بازیگرانی چون John Hurt، Sigourney Weaver، Tom Skerritt، Veronica Cartwright، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم بیگانه برنده جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه نیز شده است. فیلم بیگانه (Alien) یک فضاپیما به نام نوسترومو در میانه سفر خود، تماس اضطراری‌ای از یک سیاره ناشناخته دریافت می‌کند. بعد از پاسخ به این تماس اضطراری، آنها متوجه می‌شوند که دیگر در سفینه خود تنها نیستند.

لینک دانلود فیلم

Anton Chigurh

شخصیتی شرور اما دوست‌داشتنی است که در زمان اکران فیلمش بسیار مورد ستایش قرار گرفت. خاویر باردم برای بازی در نقش این شخصیت جایزه‌های متعددی مانند جایزه اسکار، گلدن گلوب و BAFTA دریافت کرد. Chigurh در میان برترین شخصیت‌های شرور سینما قرار دارد.

آنتون-چیگور

جایی برای پیرمردها نیست No Country for Old Men

  • ژانر: جنایی ، درام ، هیجان انگیز
  • امتیاز: ۸.۱ از ۱۰

فیلم جایی برای پیرمردها نیست ۲۰۰۷، یک شکارچی بنام “لولین ماس” روزی بطور اتفاقی با اجساد گروهی از تبهکاران، که بخاطر بهم خوردن معامله مواد مخدر یکدیگر را کشته‌اند روبه‌رو می‌شود. او این ماجرا را به پلیس خبر می‌دهد، اما قبل از آن دو میلیون دلار پول نقد را از صحنه جرم برای خودش بر می‌دارد. از این رو قاتلی روانی بنام “آنتون چیگور”، برای به‌دست آوردن پول، رد او را گرفته و به تعقیب او می‌پردازد.

لینک دانلود فیلم

Gollum

برای ما ایرانیان یکی از برترین شخصیت‌های شرور سینما شخصیت خیالی و آشنا است که توسط جی. آر. آر. تالکین خلق شده است. او نخستین بار در سری کتاب‌های ‌هابیت ظاهر شد و نقش مهمی در ارباب حلقه‌ها برعهده داشت. گالوم از‌ هابیت‌های کنار رودخانه بود و در آن محل با نام اسمیگل شناخته می‌شد.

اسمیگل

 The Lord of the Rings The Fellowship of the Ring ارباب حلقه‌ها یاران

  • ژانر: اکشن، درام
  • امتیاز: ۸.۸ از ۱۰

فیلم ارباب حلقه‌‌ها یاران حلقه محصول کشور نیوزلند و در ژا نر اکشن، درام می‌باشد و به کارگردانی Peter Jackson در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. در فیلم ارباب حلقه‌‌ها یاران حلقه بازیگرانی چون Elijah Wood، Ian McKellen، Orlando Bloom، Sean Bean، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم ارباب حلقه‌ها یاران حلقه (The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) حلقه‌‌ای باستانی که قرن‌ها پیش گم گشته بود، حالا دوباره پیدا شده و از دست تقدیر، به‌ها بیتی جوان بنام «فرودو» رسیده است. وقتی که «گندالف» می‌‌فهمد که این حلقه، همان حلقه یگانه ارباب تاریکی، «سائورون» است، «فرودو» مجبور می‌شود این حلقه را به کوه نابودی برده و آن را از بین ببرد. با این وجود او تنها نمی‌‍رود و در این راه هشت یار دیگر به او در انجام ماموریتش کمک می‌کنند. یاران حلقه باید از میان کوه‌ها، جنگل‌ها، برف و بوران و تاریکی عبور کنند و با نیروهای شرور تاریکی در میان راهشان مقابله کنند. موفقیت آنها در این ماموریت سخت، تنها امید برای خاتمه دادن به دوران حکومت ارباب تاریکی است.

لینک دانلود فیلم

Bill 'The Butcher' Cutting

بیل قصاب شخصیتی خیالی برخاسته از فیلم Gangs of New York در سال ۲۰۰۲ است.

بیل-قصاب

Gangs of New York دارودسته نیوریورکی

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۷.۵ از ۱۰

فیلم دارودسته نیوریورکی محصول کشور ایتالیا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Martin Scorsese در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است. در فیلم دارودسته نیوریورکی بازیگرانی چون Cameron Diaz، Daniel Day-Lewis، Jim Broadbent، Leonardo DiCaprio، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دارودسته نیوریورکی (Gangs of New York) بیل کاتینگ قصاب سر دسته امریکاییها، حریف ایرلندی خود کشیش والن را که سردسته گروهی ایرلندی به نام خرگوشهای مرده است میکشد و امریکاییها پیروز میشوند. بعد از گذشت شانزده سال پسر کشیش، آمستردام به نیویورک باز می‌گردد تا از بیل به خاطر مرگ پدرش انتقام بگیرد.

لینک دانلود فیلم

Davy Jones

دیوی جونز شخصیت منفی فیلم دزدان دریایی کارائیب و صاحب کشتی هلندی سرگردان است. وی از دشمنان سرسخت جک اسپارو و باربوسا هم محسوب می‌شود.

دیوی-جونز

دزدان دریایی کارائیب ۵ مرده‌ها قصه نمیگویند Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

  • ژانر: اکشن، فانتزی
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

فیلم دزدان دریایی کارائیب ۵ مرده‌ها قصه نمیگویند محصول کشور امریکا و در ژانر اکشن، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Espen Sandberg در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. در فیلم دزدان دریایی کارائیب ۵ مرده‌ها قصه نمیگویند بازیگرانی چون Geoffrey Rush، Javier Bardem، Johnny Depp، Orlando Bloom، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم دزدان دریایی کارائیب ۵ مرده‌ها قصه نمیگویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در این قسمت از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب، کاپیتان جک اسپارو (جانی دپ) به قصد پیدا کردن نیزه‌ی سه شاخه پوزئیدون (خدای دریا) ماجراجویی‌اش را آغاز می‌کند و این در حالیست که روح یک کاپیتان و خدمه‌اش در تعقیب او هستند.

لینک دانلود فیلم

Amon Goeth

شخصیتی خیالی از فیلم فهرست شیندلر که در سال ۱۹۹۳ میلادی اکران شد.

آمون

Schindlers List فهرست شیندلر

  • ژانر: بیوگرافی، تاریخی
  • امتیاز: ۸.۹ از ۱۰

فیلم فهرست شیندلر محصول کشور امریکا و در ژانر بیوگرافی، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Steven Spielberg در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است. در فیلم فهرست شیندلر بازیگرانی چون Ben Kingsley، Caroline Goodall، Liam Neeson، Ralph Fiennes، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم فهرست شیندلر نامزد دریافت جایزه اسکار شد و از میان آنها، هفت جایزه در بخش‌های مختلف را دریافت کرد. فیلم فهرست شیندلر (Schindler's List) اسکار شیندلر طی سال‌های جنگ جهانی دوم در لهستان که به‌دست آلمان اشغال شده تلاش می‌کند تا کارگران یهودی خود را نجات داده و از اعزام آنها به اردوگاه‌های کار اجباری جلوگیری کند.

لینک دانلود فیلم

Michael Corleone

شخصیتی داستانی در فیلم پدرخوانده است که نقش او را آل پاچینو ایفا کرد. منتقدان سینمایی این شخصیت را قهرمانی غم‌انگیز توصیف می‌کنند. یک موسسه فیلم امریکایی این شخصیت را به عنوان یازدهمین شخصیت خطرناک و شرور انتخاب و توصیف کرده است.

پدر-خوانده

پدرخوانده The Godfather

  • ژانر: جنایی، درام
  • امتیاز: ۹.۲ از ۱۰

فیلم پدرخوانده محصول کشور امریکا و در ژانر جنایی، درام می‌باشد و به کارگردانی Francis Ford Coppola در سال ۱۹۷۲ ساخته شده است. در فیلم پدرخوانده بازیگرانی چون Al Pacino، Diane Keaton، James Caan، Marlon Brando، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم پدرخوانده (The Godfather) فیلم در جشن عروسی کانی، دختر دون ویتو کورلئونه، در لانگ بیچ نیویورک، لانگ آیلند شروع می‌شود. وقت پدرخوانده برای شنیدن خواهش‌های دوستان و زیردستان چاپلوس پر شده است. یکی از این خواهش‌ها را پسرخوانده ی او، جانی فونتی خواننده مطرح می‌کند.

لینک دانلود فیلم

Tyler Durden

شخصیتی شرور، برخاسته از فیلم باشگاه مشت‌زنی (Fight Club) است.

باشگاه-مشت-زنی

Fight Club باشگاه مشت زنی

  • ژانر: درام
  • امتیاز: ۸.۸ از ۱۰

فیلم باشگاه مشت زنی محصول کشور آلمان و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی David Fincher در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است. در فیلم باشگاه مشت زنی بازیگرانی چون Brad Pitt، Edward Norton، Meat Loaf، Zach Grenier، و... به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم باشگاه مشت زنی (Fight Club) «راوی»، جوانی پریشان، پی می‌برد که به کمک مشت‌بازی با دست‌های برهنه، بیش از هر زمان دیگری احساس زنده بودن می‌کند. او و «تایلر» که به دوستانی صمیمی تبدیل شده‌اند، هفته‌ای یک بار با هم ملاقات می‌کنند تا با هم مشت بازی کنند. در حالی که افراد دیگری هم به باشگاه‌شان می‌پیوندند، محفل‌شان به رغم آن که مخفی است بین شرکت کننده‌هایش، شهرت و محبوبیت یک باشگاه زیرزمینی را پیدا می‌کند.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز
  • علیرضا ارسالی در

    مرسی از سایت خوبتون

ارسال نظر