|
کدخبر: 314951

رییس جمهور/فساد/چای دبش

اژدهای هفت سر فساد در دولت رییسی قطع خواهد شد/ارجاع اختلاس دبش به دستگاه قضایی

رئیس جمهور اعلام کرد که در گزارشی اخیر، مورد فساد در واردات چای در دولت قبل شناسایی و پیگیری شده و اقدامات لازم برای عزل مقامات مرتبط انجام شده و پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است.

سیاست  اژدهای هفت سر فساد در دولت رییسی قطع خواهد شد/ارجاع اختلاس دبش به دستگاه قضایی

رئیس جمهور با بیان اینکه زیاده خواهی، سوداگری، فساد موانع قابل توجهی پیش روی ماست، گفت: در دستگاه قضایی هم که بودم اعلام کردم که افراد سوداگر در عرصه‌های مختلف به دنبال این هستند که با فساد جیب خود را پر کنند و این موضوع حتی در زمان جنگ هم وجود داشت.از روز اول در دولت اعلام کردیم که حتما سر اژدهای هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد فساد در هیچ جایی از کشور لانه کند.هرجا که من فساد ببینم و دولتمردان ما در هر جایی از ادارت و سازمان‌ها فساد را ببینند موظف به برخورد با آن هستند.

وی اظهار داشت: در ایام انتخابات وعده دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد در کشور باشد و این در دولت سیزدهم‌محقق شد. تمام کسانی که به نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.در گزارش اخیر فساد در واردات چای نخست دولت پیشقدم شد و شناسایی و پیگیری کرد و دست اندرکاران را عزل و پرونده را به دست دستگاه قضا سپرد.

منبع: شرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها